گفتگوي اختصاصي باشگاه خبرنگاران با مدير شبكه 2 سيما بخش-1؛

سازماندهي برنامه‌هاي شبكه 2 در زمينه كودك، نوجوان و خانواده

شبكه 2 سيما كليه برنامه‌هاي نمايشي و تركيبي خود را در راستاي پرداختن به مفاهيم كودك، نوجوان و خانواده سازماندهي مي‌كند.


علي بخشي زاده مدير شبكه 2 سيما در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: شبكه 2، تنها شبكه كودك نيست بلكه شبكه كودك، نوجون و خانواده است.
وي ادامه داد: ماموريت شبكه 2، پرداختن به ابعاد مختلف زندگي است و در همين روند، طبيعي به نظر مي‌رسد كه شبكه تمامي برنامه‌هاي خود را در اين راستا سازماندهي كند.
مدير شبكه 2 سيما با اشاره به حركت برنامه‌هاي نمايشي و تركيبي اين شبكه در راستاي كودك، نوجوان و خانواده، تصريح كرد: برنامه‌هاي تركيبي و نمايشي شبكه 2 سيما در زمينه كودك، نوجوان و خانواده توليد مي‌شود و كليه برنامه‌ها در اين مسير حركت مي‌كند.
وي با اشاره به اينكه شبكه در صورت جذب بودجه مي‌تواند آثار خود را در اين زمينه‌ها كليد بزند، اظهار داشت: هم اكنون نگارش 32 سريال نمايشي به اتمام رسيده كه انشا‌ءالله در صورت جذب بودجه مي‌توانيم، اين آثار را كليد بزنيم.
بخشي زاده با اشاره به سريال ارزشمند شبكه 2 كه هم اكنون در حال ساخت است، گفت: "دولت مخفي" به تعبيري، به زندگي رزمنده‌اي مي‌پردازد كه در فضايي بسيار آرام و پر از نعمت زندگي مي‌كند اما هنگامي كه براي كشور حادثه‌اي پيش مي‌آيد، اين رزمنده تمامي دلبستگي‌هاي خود را رها مي‌كند و راهي جبهه مي‌شود.
گفتني است؛ "دولت مخفي" به كارگرداني عبدالحسين برزيده و تهيه‌كنندگي حميد آخوندي و عليرضا جلالي در حال تصوير برداري است./ه
ادامه دارد...
برچسب ها: شبکه ، برنامه ، خانواده ، کودک ، پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار