آمریکا و آزادی های از دست رفته

شما نمی توانید در آمریکا دوستان و اعضای فامیل خود را به خانه تان دعوت کنید، آن وقت دم از آزادی می زنید؟ در سرتاسر آمریکا، صاحبان خانه ها و املاک از خانه خود اخراج می شوند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از گلوبال ریسرچ، روح گشتاپوی نازی ها این روزها در جایی از این دنیا حلول کرده است . این کشور ، آمریکا است. حقوق شخصی و یا بعبارتی دارایی شخصی ، در آمریکای امروز معنی ندارد . خریدن یک تکه زمین و زندگی آرام در کنار خانواده ،همیشه جزئی از رویای آمریکایی بوده است . اما متاسفانه هم اکنون در آمریکا چیزی به عنوان خانه شخصی و چهاردیواری شخصی وجودندارد . اگر شما نتوانید مالیات (اجاره) بر خانه خود را پرداخت کنید ، خانه از شما گرفته می شود . درحقیقت الان مردم آمریکا بصورت بسیار محدودی می توانند از دارایی های خود بهره برداری کنند .  
چشمهایی که همیشه ما را می پایند ، تشخیص می دهند که ما می توانیم چه چیزی را درون خانه خود بسازیم و یا درست کنیم ، چه گیاهی را درخانه امان بکاریم ، چه تعداد میهمان باید داشته باشیم ، خلاصه همه چیز را آنها باید بدانند . اگر از خط قرمز رد شویم ، زندگی مان را به جهنم تبدیل می کنند .  
امروز در تمام آمریکا ، تاکتیک های گشتاپویی بر ضد صاحبان خانه ها اعمال می شود . صاحبخانه هایی که فقط می خواهند تنها باشند و کسی با آنها کار نداشته باشد. کسانی که حتی یک بار با کسانی مثل" افسران مافوق" یا "تیم های کاهش مزاحمت " ! سروکار داشته اند می دانند ما چه می گوییم. حالا شما بگویید با این همه آزادی کمی که در آمریکا وجود دارد ما می توانیم آمریکا را سرزمین آزادی ها بنامیم ؟  
 
مواظب قد علفها و درختان منزل خود باشید!
همین اواخر در جورجیا ، عده ای از همین افسران قوی هیکل و غول پیکر به خانه زنی تنها ریختند و به اتاق خواب او هجوم بردند و با داد و فریاد به روی تختخواب وی که بر روی آن خواب بود حمله کردند. فکر می کنید دلیل این کارشان چه بوده است ؟ خیلی ساده است . علفهای جلوی خانه این زن خیلی بلند شده بودند . خانم ماسترس ، خواب بود که این افراد به بهانه رشد بی اندازه علفهای جلوی درب منزلش به خانه اش حمله کردند . بعد از چندین نوبت در زدن ، آنها بدون اجازه به اتاق خواب وی رفتند . تصاویر این حمله ضبط شده است . اگر به بهانه رشد زیاد درختان وعلفهای خانه تان ، به منزل شما حمله کردند ، چه حالی به شما دست می دهد ؟
 
اخراج سالمندان از خانه هایشان به بهانه نپرداختن مالیات
در سرتاسر آمریکا ، صاحبان خانه ها و املاک از خانه خود اخراج می شوند . چون پول مالیات خانه ها را نداده اند. در بعضی مواقع میزان بدهی ، چند صد دلار بیشتر نبوده است ! . بانک های بزرگ مثل بانک آمریکا و جی پی مورگان ، این مالیات های عقب افتاده را خریده و با پرداخت آن خانه ها را تصاحب می کنند . چون فعلاً سود در این کار است .  
در بسیاری از اوقات ، سالمندان آمریکائی حتی نمی دانند چرا باید خانه را تخلیه کنند . این به علت آن است که "سرمایه گذاران" پول لازم دارند. در رودآیلند اتفاقی که برای یک پیرزن 81 ساله افتاده است بسیار  غم انگیز است .
این پیرزن 81 ساله وقتی بین صورتحساب های بازپرداختی اش 474 دلار وقفه افتاد ، شاهد فروش خانه اش به مبلغ 39/836 هزار دلار بود . این زن بی نوا از خانه اش اخراج شد ، خانه ای که بیش از 40 سال در آن زندگی می کرد . خانه هم توسط شرکت 85 هزار دلار فروخته شد .  
بسیاری از سرمایه گذاران ، این بدهی های مالیاتی را می خرند چون سود سرشاری عایدشان می شود . مثال دیگری از اخراج یک زن از خانه اش به خاطر بدهی مالیاتی وجود دارد . این پیرزن مونتانایی که هیچ کسی را هم  نداشت به خاطر 5 هزار دلار بدهی ، خانه اش را از دست داد . چون او نامه اخطار بدهی بانک را ندیده بود . خانه اش هم 150 هزار دلار فروخته شد .  
آیا شما با یک پیرزن تنها می توانید چنین کاری بکنید؟
شرم بر کسانی که چنین کاری با مردم می کنند و شرم بر ایالاتی که قوانین مسخره خود را به خاطر مردم تغییر نمیدهند .
 
خرابی یادگاری های 40 ساله
درهمه جای آمریکا، بوروکرات های ناظر با قوانینی چون نقض دستورالعمل های ساخت و ساز ، صاحبان خانه را مجبور میکنند که اصلاحات و یادگاری های خانه خود را به دست خود خراب کنند . این  نقض قوانین به ویژه برای کسانی که از برق شهری استفاده نمی کنند و به جای آن از انرژی های نو بهره برداری می کنند ، صدق می کند .  
برای مثال یک مرد 67 ساله کالیفرنیایی ، 40 سال تمام یک زیست بوم شخصی برای خود درست کرده بود که بدون اتصال به برق ، کار می کرد . چهار دهه پیش این مرد تلاش کرد به طور طبیعی و با انرژی پاک زندگی کند . او در خانه اش یک حوض ساخت و قایقی کوچک نیز در آن انداخت . پمپ آب وی نیز با انرژی خورشیدی کار می کرد . او ضمناً یک چایخانه هم برای خود ساخته بود . او می گوید خیلی ها برای دیدن این سیستم و انگیزه پشت آن ، به اینجا می آمدند . اما حالا مسئولان ایالتی او را مجبور کرده اند به خاطر نقض دستورالعمل های ساخت و ساز همه آنها را خراب کند.
 
خراب کردن باغ ها و باغچه ها توسط ماموران دولت

در ادامه بارزترین مثال رفتارهای گشتاپویی دولت با مردم آمریکا را می خوانید . به تولسای اوکلاهما می رویم . دراین شهر، ماموران با ریختن به خانه یک زن تنها، همه درختان و گلهای باغچه اش را خراب کردند. این زن گفته که آنها بدون دلیل این کار را کردند. او بیش از 100 گونه گیاه و درخت درجلوو عقب خانه اش داشت . تمام این درختها و گیاهان سودمند بودند . این زن می دانست کدام یک خاصیت دارویی و کدام یک خاصیت از بین بردن مزاحمت حشرات  موذی را داشت و اینها را به ماموران نیز توضیح داده بود اما گوش آنها بدهکار این حرفها نبود. آنها همه این باغ زیبا را با خاک یکسان کردند . حالا با این کار زنده ماندن خود این زن نیز درهاله ای از ابهام است.  
 
مثال های دیگر..

متاسفانه مثال های دیگری نیز از رفتارهای خشن و ظالمانه علیه مالکان و صاحبان خانه ها و میراث های معنوی و طبیعی در سرتاسر آمریکا وجود دارد. مثلاً در آریزونا مردی به خاطر برگزاری جلسه انجیل خوانی به 60 روز زندان و پرداخت 180/12 هزار دلار محکوم شد . افرادی که دراین جلسه حضور می یافتند از 15 تا 20 نفر بیشتر نمی شدند و نه کار بدی انجام می دادند ، نه سر و صدایی داشتند . شما نمی توانید در آمریکا دوستان و اعضای فامیل خود را به خانه تان دعوت کنید ، آن وقت دم از آزادی می زنید ؟  
کار به جایی رسیده است که در ایالت کالیفرنیا ، ماموران مسلح نقض دستورالعمل های ساخت وساز در به در دنبال مردمی می گردند که قوانین مسخره ایالتی را روی آنها اجرا کنند . کسانی که باغی ، باغچه ای ، استخری و یا چیزی شبیه اینها دارند و یا از انرژی های نو و پاک استفاده می کنند ، هدف این حملات هستند.
 
آیا آمریکا هنوز آمریکاست؟

ما که صاحب اموال و دارایی های خود هستیم حق نداریم در مورد آنهاتصمیم بگیریم . اما دولت آمریکا حق دارد به بهانه هایی مثل امنیت ملی هرکاری با املاک و دارایی های ما انجام دهد . برای این کار فن آوری های پیشرفته نیز به کمک دولت پلیسی آمریکا آمده است .  
مثلاً وزارت کشور آمریکا نوعی اسکنر لیزری خریده که شما را از فاصله 50 متری چک می کند . ظرف یک یا دو سال آینده دولت می تواند زیر لباس شما را ببیند . آنها کل بدن شما را از فاصله 50 متری خواهند دید . این یعنی آنها احتیاج ندارند شما را بگردند چون 50 متر جلوتر می دانند شما چه دارید .
باراک اوباما جدیداً قانونی را امضا کرده است که به موجب آن رئیس جمهور می توانید کلید اینترنت کل آمریکا را خاموش یا روشن کند !
دستگاه امنیتی فرودگاها و ایستگاه های قطار (TSA ) جانیان را از زندان آزاد می کند و در TSA به کار میگیرد و به جان و مال و ناموس مردم می اندازد . انواع دزدی ها و شرارت ها از این ماموران سر می زند . از دزدیدن وسایل یک ناشنوا و مسخره کردن او تا آزار و اذیت جنسی زنان جوان .  
نکته اینجاست که شما هیچکدام از این اتفاقات را در روزنامه ها و رسانه های پرقدرت آمریکائی نمی شنوید . موسسه گالوپ یک نظر سنجی از مردم آمریکا انجام داد که طی آن میزان انصاف در رسانه های آمریکائی از نظر مردم به پائین ترین حد خود رسیده است .
به جای پرداختن به دردهای مردم و قلم زدن علیه محدود کردن آزادی های مردم ، آنها به زندگی تام کروز و کیم کارداشیان می پردازند .
آیا این رنج آور نیست ؟
حتی در عهد باستان نیز شما حق داشتید در خانه تان گل و گیاه داشته باشید و هرکاری خواستید با خانه تان انجام دهید . اما انگار آمریکا از تاریخ هم عقب مانده است . وقتی آزادی از بین برود دیگر باز نخواهد گشت . همانگونه که آزادی روز به روز در آمریکا در حال نابودی است .
برچسب ها: آمریکا ، آزدی ، نبود ، freedom ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار