حمله نيروهاي مسلح سوريه به گروه هاي تروريستي

نيروهاي مسلح سوريه مواضع تروريست ها را در مناطق مختلف حلب هدف حمله قرار داده و خسارات سنگيني به آنها وارد کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه؛ عمليات نيروهاي مسلح سوريه عليه گروههاي تروريستي در حلب و ريف، همچنان ادامه دارد.
 بر همين اساس، نيروهاي سوري تروريست ها را در مناطق مختلف هدف حمله قرار داده و خسارات سنگيني به آنها وارد کردند.
اين گزارش مي افزايد؛ نيروهاي امنيتي سوريه، همچنين پانزده تن از اعضاي القاعدة را در ميدان الصاخور و منصوره در ريف حلب به قتل رسانده و با حمله به يکي از مواضع تروريست ها، دو خودروي مجهز به دوشکا را منهدم کردند.
گزارش ها حاكيست؛ نيروهاي مسلح همچنين 8 دستگاه خودروي مجهز به تيربار دوشکا را به همراه سرنشينان آنها در شرق منطقه باب در ريف حلب، نابود کردند.
گروهي از تروريست ها نيز در نزديک ميدان قاضي عسکر، هدف حمله نيروهاي امنيتي قرار گرفته و سه دستگاه خودروي مجهز به دوشکا به همراه تروريست هاي داخل آنها، منهدم شدند.
صفوان درغام گزارشگر اين شبکه، در گزارشي درباره عمليات عليه تروريست ها در حلب گفت: نيروهاي امنيتي سوريه به مواضع مختلف تروريست ها در مناطق مختلف حلب يورش برده و خسارات سنگيني به آنها وارد کردند که از ميان آنها يکي از خطرناک ترين فرماندهان گروه هاي تروريستي معروف به حاج ابراهيم و افراد تحت فرماندهي وي ديده مي شود. اين افراد در منطقه بستان الپاشا کشته شده اند.
وي افزود: نيروهاي امنيتي سوريه، منطقه ميدان عرقوب در حلب و محله ميدان در همين شهر را از وجود تروريست ها پاکسازي کرده و چندين خودروي مجهز به دوشکا، چند دستگاه ون و يک موتورسيکلت را از بين بردند.
يکي از اهالي حلب مي گويد: تروريست ها پس از ورود به محله ما اقدام به خرابکاري و ويرانگري و قتل و غارت کردند. ما منازل خود را ترک کرديم، اما اکنون با حضور نيروهاي امنيتي به منازل خود برگشته و احساس امنيت مي کنيم.
برچسب ها: القاعدة ، ریف ، حلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار