بحران مالی در فدارسیون کشتی/ خطیب به دنبال کرسی ریاست

پس از گذشت حدود 10 ماه از قبول مسئولیت حجت اله خطیب در رأس فدارسیون کشتی، این فدارسیون روزهای خوبی را سپری نمی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از برکناری غیر منتظره محمدرضا یزدانی خرم در آستانه المپیک 2012 از ریاست فدراسیون کشتی حجت اله خطیب از سوی وزارت ورزش  صرفا تا برگزاری مجمع انتخاباتی  به عنوان سرپرست موقت این فدراسیون انتخاب شد.

اما پس  از عزل و نصب های فراوان مشخص شد وی سرپرست موقت نخواهد بود بلکه برنامه های بلند مدتی برای خطیب در نظر گرفته شده است.

خطیب پس از قبول مسئولیت در راًس فدارسیون کشتی اقدماتی زیادی از جمله صدور حکم های مسئولیت برای افراد مختلف،ایجاد پست های جدید در فدراسیون، اعزام تیم های منتخب در همه رده های سنی به همراه هیات های بلند پایه ،بازگرداندن برخی از بزرگان کشتی را در دستور کار خود قرار داد.

با درخشش فرنگی کاران در بازی های المپیک 2012 همه چیز به خوبی پیش می رفت که ناگهان بحث تعلیق فدارسیون کشتی ایران و تحریم هایی از سوی فیلا مطرح شد.در ابتدا مسئولان  فدارسیون کشتی موضوع را تکذیب کردند اما پس از گذشت یک هفته مشخص شد صحبت هایی که در این مورد مطرح شده صحت داشته که مسئولین فدارسیون تمایل چندانی برای بررسی این موضوع نداشتند.

در همین حین از طریق مسئولان مالی فدارسیون مشخص شد که فدراسیون کشتی در 10 ماه اخیر آن قدر بدهکار شده که هنوز نتوانسته حقوق پرسنل خود را پرداخت کند،البته این اتفاقات در حالی رخ داده که پس از حکم های فراوان خطیب تعداد حقوق بگیران فدارسیون افزایش یافته، ضمن آنکه بیشتر بدهی ها به بیرون از فدراسیون برمیگردد؟!

حکم سرپرستی خطیب تمام شده  ،مجمع انتخاباتی فدارسیون کشتی بنا به دلایلی برگزار نمی شود،بلاتکلیفی مهمترین دغدغه اهالی کشتی شده، اما حجت اله خطیب بدون توجه به این مسائل به دنبال رایزنی هایی است تا درنهایت بتواند برای 4 سال روی صندلی ریاست فدراسیون کشتی بنشیند.

حال باید منتظر ماند و دید بالاخره مسئولان ورزش کشور چه تصمیماتی را برای ورزش اول کشور خواهند گرفت./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار