رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه اهانت به پيامبر لات بازي سياسي است گفت: غرب به زودي عمق نفرت مسلمانان را لمس خواهد كرد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در نطق قبل از دستور جلسه علني امروز (يكشنبه دوم مهرماه) ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبي است تا رشادت ها و جان‌فشاني هاي سلحشوران هشت سال دفاع مقدس را به ملت ايران و مخصوصا خانواده شهدا تبريك عرض كنيم.

وي با بيان آنكه تا كنون بحث هاي مختلفي از زاويه هاي مختلف و تاكتيكي در خصوص جنگ مطرح شده است اما بايد بررسي شود كه اين جنگ براي غرب و آمريكا كه مشوق اصلي صدام در حمله به ايران بودند چه سودي داشته است.

لاريجاني در ادامه اظهار داشت: امروز بين صاحب‌نظران و كارشناسان غرب از جمله آمريكا ترديدي وجود ندارد كه اين كشورها براي از پا در آوردن انقلاب نوپاي جمهوري اسلامي ايران اقدام به تحريك صدام براي تجاوز به كشورمان نمودند.

رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه در اين ماجراجويي غرب، ايران اسلامي هزينه زيادي پرداخت كرد گفت: تقديم شهدا، تخريب زيربناهاي كشور و توقف رشد توسعه از جمله اين هزينه ها بود اما به خاطر تحريم ها و تهديدهايي كه اعمال شد تجربه ارزشمندي حاصل گرديد كه به سادگي براي ملت بدست نمي آيد و نهادينه شدن فرهنگ شهادت باعث افزايش عامل بصيرت در جامعه شده است.

وي خاطرنشان كرد: با اعمال تحريم هاي يك طرفه غرب و شرق ملت ايران آن را تبديل به فرصت كرده و امروز شاهد هستيم كه جمهوري اسلامي قدرت بزرگي در منطقه مي باشد ولي آمريكا به هيچ  نتيجه اي نرسيده است.

لاريجاني افزود: بارها از صاحب نظران شنيده شده است كه اذعان داشته اند در خصوص حمله به ايران اشتباه استراتژيكي رخ داده است و ريشه اين اشتباه عدم شناخت منطقه و روحيه مسلمانان بوده است و همين ماجرا در عراق، افغانستان و تجاوز به غزه و لبنان تكرار شده است كه  اين موارد نشان دهنده هوس راني سياسي آنها در دنياي سلطه گري است.

لاريجاني در ادامه اظهار داشت: متأسفانه در آمريكا به جاي پذيرش نظام هاي مردم سالار در بين مسلمانان، دوباره بنا را بر تحقير گذاشتند كه فيلم موهن و ضد اسلامي و كاريكاتور در روزنامه فرانسه نمونه بارزي از آن است.

نماينده قم در مجلس تأكيد كرد: غرب با استفاده از شعار آزادي بزرگترين خيانت را به آزادي كرده است و بايد گفت توهين به رسول الله نه تنها اقتدار به قدرت منطق را نشانگر نيست بلكه به لات بازي در ساحت سياست مشهور است.

رئيس مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: در آينده اي نزديك آمريكا و همپيمانانش عمق نفرت مسلمانان را لمس خواهند كرد.

لاريجاني در پايان اضافه كرد: مجلس مجدد به آمريكا و برخي كشورهاي غربي هشدار مي دهد تا دير نشده رفتار خود را اصلاح كنند و بيش از اين به دشمنان خود اضافه نكنند چرا که در اين آتش گرفتار خواهند شد.

انتهاي پيام/ب2
برچسب ها: لاریجانی ، صحن علنی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار