نیما عالمیان:

از بردن نوشاد احساس خاصی ندارم

نفر دوم رده بندی دسته برتر بزرگسالان تنیس روی میز گفت: در مسابقات دسته برتر موفق شدم برادرم نوشاد عالمیان را شکست دهم اما احساس خاصی از این برد ندارم.

نیما عالمیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ من و نوشاد همیشه در خانه تمرین می کنیم و برد و باخت بین مان عادی شده است هر چند در رقابتهای رسمی این اولین بار است که من او را شکست دادم و در واقع تنها باخت نوشاد در این رقابتها مقابل من رقم خورد که 3 بر صفر شدیم.

نیما عالمیان در پاسخ به این سوال که چقدر برای حضور در این پیکارها تمرین کرده است بیان کرد: بیشتر تمرکز من روی رقابتهای جهانی است که بتوانم برای کشورم افتخار آفرینی کنم. اما همیشه تمرین می کنم هفته ای 3 جلسه تمرین بدنسازی دارم و همراه مربی خصوصی و حدود 3 ساعت هم تمرین پینگ پنگ داریم که مربی ام پدرم، رحمت عالمیان است.

وی جدی ترین حریفانش را نام برد: به نظر من افشین نوروزی و سامان ابراهیمی حریفان سر سختی بودند اما من مقابل سه نفر بازی را واگذار کردم که هیچ کدام در بالای جدول نیامدند.

بازیکن خوش تکنیک تنیس روی میز ایران درباره میزان رضایتش از قانون های جدید لیگ گفت: من خودم را با این مسائل مشغول نمی کنم. 7 سالی است که عضو تیم پتروشیمی بندر امام ماهشهر هستم و نه از نظر مالی نه قرار داد مشکلی با آنها نداشته ام امسال صحبتی نشده است اما احتمال زیادی دارد که با همین تیم قرارداد ببندم.

نیما عالمیان با بیان این که بسیار به راهیابی به المپیک 2016 می اندیشد اعلام کرد: برنامه ام این است که تا دو سال دیگر به رنکینگ زیر 100 برسم البته باید برای رسیدن به این هدف اعزام های برون مرزی هم باشد.

وی اضافه کرد: از این که فدراسیون به من اعتماد می کند و در رقابتهای برون مرزی از من استفاده می کند بسیار خوشحالم و از آنها سپاس گذار هستم. اما می دانم که بودجه آنها به قدری نیست که من امکان سفرهای بیشتر داشته باشم به همین دلیل برنامه ام برای رسیدن به رنکینگ زیر 100 کمی طولانی مدت می شود.

نیما عالمیان تنها بازیکن تنیس روی میز ایران است که در اخرین رنکینگ فدراسیون جهانی تنیس روی میز که در ماه سپتامبر 2012اعلام شد صعود کرده بود و سایر بازیکنان از جایگاه قبلی خود نزول داشتند وی در این باره توضیح داد: از این موضوع بسیار خرسند هستم البته این ارتقای رنکینگ به خاطر بازیهای چین بود که بعد از یک اردوی یک هفته ای برگزار شد و توانستم خوشبختانه عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارم.

وی در پاسخ به این که آیا برادرش از این که به چین نیامد پشیمان شد یا خیر گفت: نوشاد بعد از المپیک ترجیح داد که استراحت کند و به همین دلیل به چین نیامد اکنون هم از این موضوع پشیمان نیست حتی با وجود این که رنکینگش دو یا سه پله سقوط کرد./مح
برچسب ها: تنیس ، پینگ ، پونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار