جنگ دوران دفاع‌مقدس فقط جنگ با رژیم بعثی‌ها نبود، بلکه جنگ ما بدون شک، ایستادگی در مقابل همه دنیا بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: دشمنان بعد از پیروزی ایران در انقلاب اسلامی از هر حربه‌ای برای نابودی اسلام بهره جسته و برای تخریب دین الهی با تمام توان گام برداشت.

کرمی افزود: عراق در آن زمان از لحاظ سیاسی و نظامی در شرایط کاملاً ایده‌آل قرار داشت و این در حالی بود که ایران در اوایل انقلاب از لحاظ اقتصادی، سیاسی، نظامی و دیگر موارد وضعیت خوبی را نداشت.

وی اظهارکرد: آمریکا و همه کشورهای حامی عراق و صدام بر این عقیده بودند که بعد از شروع جنگ تا 10 روز دیگر ایران را شکست داده و به هدف خود خواهند رسید، چرا که تجهیزات و نیروی نظامی کشور عراق قابل قیاس با ایران نبود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه قبل از شروع جنگ ایران بیش از 5000 مجروح، شهید و اسیر داده بود: خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) در آن زمان دستور دادند تا دفاع را مردمی کرده و بسیج راعمومی کنند و روحیه عاشورایی و حسینی مبارزان، رمز پیروزی ایران بوده و نقطه قوت این جنگ محسوب می‌شد.

در ادامه خادم قدس رضوی گفت: هیچ رزمندهای پا به صحنه نبرد نگذاشت، مگر اینکه در راستای تثبیت امر ولایت گام نهاده است.

حسین‌زاده تصریح کرد: ما به عنوان سفیران امام رضا (ع) عطر و بوی حضرت را در همه نقاط کشور گسترش خواهیم داد.

وی خاطر نشان کرد: هماهنگی مردم آذری زبان زنجان در ایام محرم و تشکیل دسته عزاداری حسینیه اعظم بسیار باصفا و ارزشمند است./س

برچسب ها: جنگ ، مقدس ، دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.