ایستگاه هواشناسی همراه +عکس

یکی از نکاتی که برای سفر کردن و یا به طور کلی خارج شدن از خانه نیاز است بدانیم وضعیت آب و هوایی است. از همین رو می توان یک برنامه هواشناسی همراه را از جمله ملزومات دانست.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، برای اینکه همیشه از آخرین وضعیت های آب و هوایی باخبر باشید نرم افزارهای بسیار زیادی طراحی شده است که می توانند در مواقع حساس به شما کمک کنند.

این نرم افزارها البته خیلی مناسب نیستند و گاها اطلاعات غلطی را به شما می دهند ولی همراه داشتن یک ایستگاه هواشناسی می تواند بسیار مطمئن تر باشد.



به تازگی شرکت"NetAtmo" دستگاهی را طراحی کرده است که می تواند نقش یک ایستگاه هواشناسی همراه را برای شما به خوبی ایفا کند. تنها کافی است تا این دستگاه را به کامپیوتر خودتان متصل کنید و سپس تمام مشخصات هوا را به شما می دهد.

البته برای مشاهده، شما نیاز به یک نرم افزار خاص بر روی تلفن همراهتان دارید که بتوانید تغییرات آب و هوایی را دریافت کنید. دستگاه شما باید آندروئید یا iOS باشد تا این نرم افزار را اجرا کند.



این دستگاه میزان دمای هوا و همچنین میزان رطوبت را نشان می دهد. از دیگر نکاتی که می توان یادآور شد نشان دادن تغییرات دمایی در چند روز آینده است که به درستی این کار را انجام می دهد.

یکی از جالب ترین ویزگی های این دستگاه تحلیل کردن هوا است. این دستگاه می تواند میزان کیفیت هوای تنفسی و همچنین میزان آلودگی را به شما گزارش دهد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.