قدردانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از کانون برای برگزاری جشنواره‌های رضوی

به گفته‌ی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالیت کانون در جشنواره‌های مختلف رضوی، به‌ویژه جشنواره «یک تصویر از یک حدیث رضوی» رضایت‌بخش بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، "سید محمد حسینی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مراسم پایانی هفتمین جشنواره مشاعره رضوی در استان بوشهر از نقش کانون در بخش‌های مختلف جشنواره رضوی تجلیل کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به نقش مهم فعالیت‌های فرهنگی بیان کرد: فرهنگ در مقاطعی به حاشیه رفته است؛ هر چند فعالیت‌های اقتصادی در کشور مهم است و نمی‌توان به آن بی توجه بود اما باید کاری کنیم که نگاه مدیران هم فرهنگی باشد.
حسینی با بیان این‌که باید با یک جبهه فرهنگی برای رفع مشکلات فرهنگی تشکیل دهیم، بیان داشت: جشنواره فرهنگی امام رضا(ع) الگوی موفقی در ترویج فرهنگ رضوی بوده است و تلاش شده از سنین پایین تا اندیش‌مندان را برای اجرای موفق آن درگیر کنیم.
وی نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش‌های مختلف رضوی را نمونه‌ای از یک حرکت صحیح فرهنگی دانست و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در انجام فعالیت‌های فرهنگی، رسالت خود را به خوبی انجام داده است.
حسینی بیان داشت: 68 ارگان، سازمان و وزارت‌خانه در این جشنواره مشارکت دارند و فرهنگ رضوی در کشور به خوبی ترویج شده است.
"زکیه امیرپور"، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر نیز ضمن تشکر از نظر مساعد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به کانون، یکی از مربیان کانون استان را به عنوان برگزیده نخست بخش بزرگ‌سال جشنواره «یک تصویر از یک حدیث رضوی» معرفی کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور شرکت در مراسم پایانی هفتمین جشنواره مشاعره رضوی، به بوشهر سفر کرده بود./ص
 
برچسب ها: کانون ، پرورش ، وزیر ، فرهنگ ، ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار