در بازگشت تيم ملي بسكتبال از ژاپن؛

آفاق: استفاده از جوانان بايد از يك جا شروع مي شد/ نيكخواه بهرامي: ما هيچ ادعايي نداريم

تيم ملي بسكتبال بدون بچيروويچ، سرمربي تيم وارد ايران شدند. بازيكنان تيم ملي در بازگشت از شرايط كاپ آسيا و قهرماني مي گويند.

حامد آفاق در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در اين مورد تصريح كرد: خوشحالم كه تركيب بازيكنان جوان و باتجربه در ژاپن جواب داد. به هرحال حضور بازيكنان جديد در كنار تيم بايد از جايي شروع مي شد.

وي ادامه داد: بازيهاي سنگيني را در ژاپن پشت سر گذاشتيم و امسال بااستقبال تيمها، سنگينترين سال كاپ آسيا بود، به خصوص در نيمه اول كه فشار كار بسيار بالا بود و بازي را از دست مي داديم، امابا تلاش بيشتر در نيمه دوم جبران مي كرديم. نبايد فرموشي كرد كه 50 درصد تركيب ما جوان بود.

* كاردوست: ژاپن درخانه قدرتمند است

اصغر كاردوست سنتر تيم ملي بسكتبال نيز با ابراز خوشحالي از بازگشت به ايران با دست پر گفت: تمام تيم ها در كشور خود از شرايط ميزباني استفاده مي كنند و به همين دليل كار ما در فينال مقابل ژاپن واقعا سخت بود، به خصوص اينكه ژاپني ها در خانه خود بهتر و راحت تر شوت زده و بازي مي كردند.

درهرحال، با تمام اين شرايط موفق به شكست دادن اين تيم شديم.

* صمد: ما به فوتبال كاري نداريم

صمد نيكخواه بهرامي كاپيتان تيم ملي بسكتبال نيز پس از بازگشت به ايران، گفت: خوشحالم كه مردم را بعد از مدتها شاد كرديم و از ناكامي سال قبل فاصله گرفتيم.

وي در پاسخ به سوالي در مورد مقايسه فوتبال و بسكتبال، اشاره كرد: سيستم فوتبال جدا است و اجازه دهيد بازيكنان فوتبال قراردادهاي خود را ببندند. ما هيچ ادعايي با اين قهرماني نداريم و همين كه مردم را خوشحال كرديم، برايمان مهم است. موضوع مهمتر هم بي حاشيه بودن بسكتبال ما است.

وي تاكيد كرد: ما به عنوان نماينده ايران كار خود را كرديم و اميدوارم هر تيم ديگري كه از ايران بيرون مي رود، نيز موفق به كشور بازگردد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار