برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی نوجوانان با تیم ملی اردن و تیم استقلال ایران؛

امیر شقاقی: بازیکنان نیاز به بازی های تدارکاتی دارند

سرمربی تیم ملی زیر 16 سال بانوان در خصوص برنامه های این تیم تا رقابتهای قهرمانی آسیا به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، مهناز امیر شقاقی-سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 16 سال بانوان گفت: پس از برگزاری اردوهای تدارکاتی و حضور در تورنمنت اوکراین، بازیکنان علاوه بر کسب تجربه به نکات ضعف و قوت خود پی برده وکادر فنی با توجه به شرایط تک تک بازیکنان، برنامه ویژهای را برای آنها در نظر گرفت.خوشبختانه پس از انجام یک دیدار دوستانه با تیم لیگ برتری استقلال در روز یکشنبه؛ ملی پوشان به اردن اعزام می شوند تا با تیم ملی زیر 16 سال بانوان دو دیدار دوستانه برگزار کنند که بی شک انجام دیدارهای تدارکاتی سطح فنی و تجربه بانوان را افزایش می دهد.

وی در ادامه بیان کرد: پس از بازگشت از اردن نیز طی مذاکراتی که با مسئولین سیرجان انجام داده ایم قرار است تا دیدار دوستانه ای نیز با تیم فوتبال سیرجان و بم داشته باشیم. ضمن اینکه پس از صحبت با آیت الهی-نایب رئیس فدراسیون قرار شد تا در صورت امکان تیم شیراز نیز در سیرجان حضور داشته باشد تا یک تورنمنت چهارجانبه برگزار کنیم که امیدوارم با موافقت مسئولین فدراسیون این اتفاق بیافتاد.

امیر شقاقی در خصوص حریفان ایران در رقابتهای نوجوانان آسیا گفت: این مسابقات از 16 آبانماه به میزبانی سریلانکا برگزار می شود و تیم ایران در گروه دو با تیم های هند، ازبکستان و سریلانکا همگروه است. تیم ازبکستان تیم خوبی است، هند در حد ایران است و سریلانکا نیز تیم نوپایی است.اما نباید حریفانمان را دست کم بگیریم و باید با اقتدار در این مرحله ظاهر شویم. امیدوارم با حمایت مسئولان و برگزاری دیدارهای تدارکاتی و فراهم شدن بهترین شرایط برای ملی پوشان، در رقابتهای پیش رو موفق باشیم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار