شب گذشته صورت گرفت

ديدار آيت‌الله سبحاني با نمايندگان تشکل‌هاي اسلامي سياسي دانشگاه آزاد

اعضاي دبيرخانه مرکزي تشکل‌هاي اسلامي سياسي دانشگاه آزاد شب گذشته با آيت‌آلله سبحاني در شهر مقدس قم ديدار کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اعضاي دبيرخانه مرکزي تشکل‌هاي اسلامي سياسي دانشگاه آزاد شب گذشته با آيت‌آلله سبحاني در شهر مقدس قم ديدار کردند.

آیت الله سبحانی در اين ديدار با بیان اینکه تاسیس دانشگاه آزاد توانست مشکلات ورود دانشجویان به دانشگاه را حل کند، اظهارداشت: اما بايد دقت کرد که در اين دانشگاه بیشتر به مسائل اسلامی توجه شود.

وي با بيان اينکه علم و دین باید در کنار هم باشند، تصريح کرد: علم محرک است و اسلام این علم را کنترل می‌کند تا علم در مسیر رستگاری بشر باشد در غیر این صورت این علم شیطانی است.

استاد حوزه علمیه قم با بيان اينکه تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها به معنای بی‌احترامی به جنسیت‌ها نیست، بيان داشت: دختر و پسر در واقع غرایز، افکار و تجربه‌های متفاوتی دارند که بايد هر دوي اينها به صورت اسلامي و انساني در جوانان ما رشد پيدا کند.

وی با تاکيد بر اينکه رشته تحصيلي براي دختران و پسران بايد به گونه‌اي انتخاب شود که کارايي لازم را براي جامعه داشته باشد،‌ اظهارداشت: بايد در تعيين رشته درسي جنسيت و توانمندي دختر و پسر در نظر گرفته شود تا نتيجه مطلوب از آموزش‌عالي حاصل شده و متناسب با توانمندي و کارايي‌هاي افراد باشد.

آیت الله سبحانی در ادمه سخنان خود با اشاره به فیلم موهن صهیونیستی- آمریکایی خاطرنشان کرد: سازندگان اين فيلم جز به هرزگي و لودگي فکر نکرده‌اند و بايد بدانند که اين بي‌آبرويي قبل از هر چيز به خودشان آسيب مي‌زند. چرا که تمام رجال آسمانی در تمام شرایع محترم هستند و بايد بدانند که آزادي بيان هيچ ربطي به هتک حرمت بزرگان اديان ندارد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار