طی مراسمی در تالار حافظ؛

"ددالوس و ایکاروس"؛ میزبان هنرمندان ،عکاسان و خبرنگاران

نمایش"ددالوس و ایکاروس" به کارگردانی "همایون غنی زاده"که اجرای خود را از پنج شنبه_6مهر در تالار حافظ آغاز کرده؛ بعد از ظهر امروز_شنبه_8 مهر میزبان هنرمندان ، عکاسان و خبرنگاران می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، قرار است این مراسم با حضور هنرمندانی از سینما ، تئاتر و تلویزیون همچون "رضا کیانیان"، "هما روستا"، "نگار جواهریان"،"رامبد جون"، "بهاره رهنما" و....عصر امروز، ساعت 18:30 در تالار حافظ برگزار می شود.
نمایش"ددالوس و ایکاروس"  که در بیست و پنجمین جشنواره تئاتر فجر مقام نخست کارگردانی را به خود اختصاص داد؛  براساس اسطوره ددالوس و پسرش ایکاروس شکل گرفته که تصمیم می‌گیرند از زندان(لابیرنت) مینوش شاه با ساختن بال هایی فرار کنند، این درحالی است که "حمید رضا نعیمی" و "جواد نمکی" در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.
عکاسان و خبرنگاران رسانه های جمعی می توانند عصر امروز با ارائه کارت معتبر رسانه ای خود در این مراسم حضور پیدا کرده  و به تماشای این نمایش بنشینند.
نمایش "ددالوس و ایکاروس" به نویسندگی ، طراحی و کارگردانی "همایون غنی زاده"  تا اواخر مهر ، همه شب در دو نوبت 19 و 20:30 در تالار حافظ اجرا می شود./ص
برچسب ها: تئاتر ، رودکی ، بنیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار