فتح الله زاده در گفتگوي اختصاصي با باشگاه خبرنگاران

رابطه من و رويانيان بيست بيست است/ اين راه غلط را کساني که سابقه بيانيه نويسي دارند به فرهاد نشان دادند

مديرعامل استقلال پس از خداحافظي مجيدي از فوتبال گفت: بيانيه نويسي فرهاد مجيدي پس از خداحافظي از فوتبال درست نبود.

علي فتح اله زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ابتدا در مورد خداحافظي فرهاد مجيدي از فوتبال گفت و افزود: : اين تصميم را كسي به مجيدي تحميل نكرده است و خودش تصميم به خداحافظي گرفته است اما به نظر من او كمي عجله كرد. فرهاد بازيكن بزرگي بود و محبوبيت زيادي در ميان هواداران ما دارد و اميدوارم او در عرصه مربيگري نيز تاثيرگذار باشد.

فرهاد مي آمد کاپيتان ميشد

وي در ادامه گفت: زمانيكه قصد جذب جوادنكونام را داشتيم بحث حضور مجيدي در تيم ما نبود و به دليل رقابت شديدي كه با پرسپوليس براي جذب نكونام داشتيم با تصميم قلعه نويي قرار شد بازوبند كاپيتاني را به وي پيشنهاد بدهيم تا يك پوئن براي استقلالي شدن به جواد داده باشيم؛ اما با توجه به اينكه جواد بازيكن بسيار بزرگرواري است بازوبند را به رحمتي داد و مطمئن هستم اگر فرهاد در تيم ما بود جواد كاپيتاني را به وي مي داد.

با خداحافظي مجيدي مي خواهند براي ما حاشيه درست کنند

مدير عامل استقلال تصريح کرد: اميدوارم بتوانيم تيم خوبي را به ايران بياوريم و براي فرهاد مجيدي بازي خداحافظي بزرگ و. با شكوهي برگزار كنيم. وي خاطرنشان کرد: دلپيرو با يوونتوس در دسته دوم بازي كرد به سري A بازگشت و اين تيم را قهرمان كرد اما سرمربي تيم اعتقادي به وي نداشت و وي بدون حاشيه تيم را ترك كرد، همين اتفاق براي رائول در تيم رئال افتاد و بازيكنان حرفه اي با اين موضوع به خوبي كنار مي آيند اما برخي از دشمنان ما در ايران از اين موضوع و خداحافظي مجيدي مي خواهند براي تيم ما حاشيه درست كنند.


فتح الله زاده در خصوص تشويق مجيدي در ورزشگاه و اينکه آيا اين تشويق باعث ايجاد حاشيه براي استقلال مي شود يا خير؟ نيز گفت: ما حساسيتي به خاطر تشويق مجيدي نداريم حتي از هواداران مي خواهيم در بازي هاي بعد نيز مجيدي را تشويق كنند اين فكر معيوب برخي هاست كه فكر مي كنند تشويق مجيدي براي ما باعث ايجاد حاشيه مي شود،‌ دشمنان ما از اين موضوع نيز مي خواهند سوء استفاده كنند.

بيانيه فرهاد به ما فشار آورد

مدير عامل استقلال که از بيانيه اي که مجيدي صادر کرده ناراحت به نظر مي رسيد، گفت: مگر حجازي ، زرينچه ، نامجومطلق و ورمزيار كه از استقلال رفتند بيانيه دادند؟ شما زمانيكه از استقلال به قطر رفتيد از اين تيم خداحافظي كرديد پس دادن بيانيه به چه دليل بود؟ شك ندارم كه اين راه هاي غلط را برخي افراد كه قبلا سابقه بيانيه نويسي داشتند نشان فرهاد داده اند؛ در نيم فصل دوم احتمال بازي كردن و حضور مجيدي در استقلال بود اما نمي دانم فرهاد چرا اين كار كرد. هيچ كس نبايد از استقلال خداحافظي كند؛ اين تيم خداحافظي ندارد و بايد تا آخر عمر به استقلال عشق داشت. فرهاد اجازه ندهد ديگران از او سوء استفاده كنند باوجود اينكه اين بيانيه به ما فشار آورد و مرا تحت تاثير قرار داد اما هيچ ناراحتي از فرهاد ندارم زيرا فرهاد مثل فرزند خودم است و من بودم كه اورا به استقلال آوردم و از اينجا وي  را راهي اتريش كردم؛ به هر حال معتقدم فرهاد در روزهاي اخير جواني كرد؛ فرهاد بايد بزرگي خود را نشان دهد و ثابت كند كه هواداران بي دليل وي را دوست ندارند.

مگر مي شود يك بازيكن بدون رضايت نامه راهي تيمي ديگر شود؟

فتح الله زاده در خصوص جدايي زندي از استقلال و اينکه مي گويند وي به صورت پنهاني به قطر رفته است نيز گفت: مگر مي شود يك بازيكن بدون رضايت نامه راهي تيمي ديگر شود؟ قطري ها ابتدا با پيشنهاد زندي موافقت نكردند اما دوباره با وي تماس گرفتند و پيشنهادش را پذيرفتند بدين ترتيب پس زا بازي با نفت و با هماهنگي و اجازه  قلعه نويي اين بازيكن به قطر رفت.

تيم ما جا دارد سبک تر شود

وي خاطرنشان کرد: البته هنوز تيم ما جا دارد كه سبك تر شود و بايد تا نيم فصل يكي دو بازيكن ديگر را به ساير تيم ها واگذار كنيم تا بتوانيم براي نيم فصل دوم بازيكنان مورد نظر كه يكي از آنها مهاجمي خوب از برزيل است را جذب كنيم؛ اين بازيكن سطح بالايي دارد و در فوتبال برزيل داراي سابقه ملي نيز مي باشد.

مشکل امير و سياوش حل شد

مديرعامل استقلال درباره ناراحتي قلعه نويي از اکبرپور گفت: قلعه نويي بعد از بازي با نفت مقداري از اكبرپور به خاطر توپ هايي كه او در جريان بازي لو داده بود ناراحت شد كه اين موضوع زياد مساله مهمي نبود كه برخي ها به آن دامن زدند.

حکم جلبي صادر نشده است

فتح الله زاده در خصوص انتشار خبرهايي مبني بر گرفتن حکم جلب بازيکنان استقلال توسط طلبکاران افزود: رسما اعلام مي كنم كه اين صحبت ها كذب محض است بازيكان ما چك دارند اما حكم جلب كسي صادر نشده ، چك هايي كه اسپانسر ما داده مدت دار است و با بودجه اي كه مصوب مجلس است و وزارت ورزش در اختيار ما مي گزارد طلب بازيكنان را پرداخت مي كنيم.

سپاهان بالاي بيست ميليارد هزينه داشته است

وي همچنين درباره صحبت هاي مديرعامل سپاهان که گفته بود بودجه کل تيم هاي ما 12 و نيم ميليارد است نيز گفت: تيمي كه در سه فصل پيش طبق گفته رئيس هيئت مديره 17 و نيم ميليارد هزينه داشته مطمئنا در اين فصل بالاي بيست ميليارد تومان هزينه داشته است.

رايطه من و رويانيان بيست بيست است

فتح الله زاده درباره رابطه اش با رويانيان و جدال هاي کلامي ابتداي فصلش با وي خاطرنشان کرد: ما در ابتداي فصل هم هيچ مشكلي با هم نداشتيم رابطه ما بيست بيست است و اگر يك روز با هم صحبت نكنيم روزمان شب نمي شود.

موزه استقلال راه اندازي مي شود

وي همچنين از ساخت موزه استقلال خبر داد و افزود: در كمپ حجازي موزه اي را درست كرديم كه تا سه چها ماه آينده آماده مي شود و اگر كسي يادگاري از استقلال دارد بياورد تا به نام خودش ثبت شود؛ در ضمن ما تمامي جام هايي كه گرفتيم را داريم به جز اولين جامي كه در باشگاههاي آسيا به دست آورديم كه اولين ستاره استقلال نيز هست در خواست من از كسي كه اين ستاره در اختيار وي است اين است كه اين ستاره را بياورد تا به نام خودش در موزه استقلال ثبت شود.

اهل ربا و نزول خواري نيستم

مديرعامل استقلال که از خبر برخي خبرگزاري ها در موردمسائل مالي استقلال به شدت ناراحت بود، تصريح کرد:   من اهل ربا و نزول خوري نيستم و با اين موضوع به شدت مخالفم اما افرادي را دارم كه به ما پول مي دهند و چند ماه بعد همان پول را بدون ذره اي بيشتر از ما پس مي گيرند از دوستان خبرنگارم گلايه دارم كه چرا صحبتهاي برخي افراد را بدون سند و مدرك چاپ مي كنند؟

در تبريز مشکلي براي ما بوجود نمي آيد

وي همچنين در پايان راجع به صحبتهاي جعفري مديرعامل تراکتورسازي که گفته بود تضمين نمي دهم استقلال در تبريز دچار مشکل نشود ، گفت: تبريز مهد بزرگان و دليران تاريخ است و فكر مي كنم كه همه آذري ها قلعه نويي را دوست دارند جعفري هم از دوستان خوب ماست و ما با افتخار به آذربايجان و تبريز مي رويم و مطمئن هستم در آنجا هيچ مشكلي براي ما به وجود نمي آيد./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار