نیمکت مربیان همچنان می لرزد

با جدایی فرهاد پورغلامی از ملوان بندر انزلی جمع مربیان اخراجی لیگ دوازدهم تا پایان هفته دهم به پنج نفر رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در حالیکه فقط 10 هفته از لیگ دوازدهم گذشته پنج سرمربی به دلایلی از جمله نتيجه نگرفتن تیم هایشان از کار برکنار شدند و جای خود را به مربیان دیگری دادند.

شایان ذکر است، امید هرندی، مهدی تارتار و یحیی گل محمدی به ترتیب از تیم های داماش گیلان، گهر درود و صبای قم قبل از هفته دهم کنار رفتند و کاستای پرتغالی سرمربی سابق نفت آبادان و فرهاد پور غلامی سرمربی تیم سابق ملوان بندر انزلی هم در ایستگاه دهم از قطار لیگ برتر پیاده شدند.


براساس شنیده ها محمد مایلی کهن، مجید جلالی، آلفرد کاسیرو، مهدی تارتار، پرویز مظلومی جزو گزینه های جایگزین خوزه کاستا در نیمکت مربیگری صنعت نفت آبادان بودند که مجید جلالی و مایلی کهن بیشترین شانس را برای حضور در نیمکت آبادانی ها داشتند که جلالی به خاطر جو نامناسب ورزشگاه آبادان و هواداران همیشه ناراضی این تیم سرمربیگری صنعت نفت را نپذیرفت در آن سو هم شنیده می شود که محمد مایلی کهن مذاکراتي را با مسئولان نفت آبادان انجام داده و در حالیکه مسئولان نفت آبادان تیم جنوبی لیگ برتر به دنبال جذب سرمربی جدید برای تیمشان هستند تغییر و تحولاتی هم در نیمکت مربیگری ملوان تیم شمالی لیگ برتر هم اتفاق افتاد.

محمد احمدزاده که تازه دیروز از درودگر مدیر عامل تیم ملوان بندر انزلی حکم مدیرفنی گرفته بود با استعفای فرهاد پور غلامی سرمربی سابق ملوان از سکوها به نیمکت مربیان انزلی رسید و دوباره هدایت انزلی چی ها را برعهده گرفت.

فرهاد پورغلامی خودش احمدزاده را به عنوان مدیر فنی به باشگاه معرفی کرد اما به خاطر اختیارات زیادی که به احمدزاده داده شد از سمتش استعفا داد و در هفته یازدهم احمدزاده به جایش در نیمکت مربیان بندر انزلی خواهد نشست.

گفتنی است، مانوئل ژوزه کربکندی و فرکی سرمربیان تیم های فوتبال پرسپولیس، ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان هم گزینه های احتمالی اخراج بودند اما با نتایجی که در تیم هایشان این هفته به دست آوردند تا حدودی از منطقه خطر فاصله گرفتند.

شنیده ها حاکی از آن است که ویسی و میثاقیان سرمربیان تیمهای فوتبال پیکان و آلومینیوم هرمزگان هم به خاطر کسب نتایج ضعیف تیم هایشان در هفته دهم در آستانه اخراج قرار دارند و مسئولان فوتبال این دو تیم یک هفته دیگر به این مربیان اولتیماتوم دادند که وضعیت تیمهایشان را بهبود ببخشند.

به نظر می رسد در پایان هفته یازدهم که لیگ تعطیل می شود باز هم شاید تغییرات در نیمکت مربیان لیگ برتری باشیم./ق

برچسب ها: مربی ، تارتار ، گلمحمدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار