ماجرای عشقی که تکذیب شد/ سند

دیلی نیوز: «انتشار شایعه عشق و عاشقی خانم ربانی وزیر خارجه 34 ساله پاکستان که همسر یک میلیونر مشهور و مادر دو فرزند است، با بیلاوال بوتوی 24 ساله، خشم عده ای را برانگیخته است.»

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از "دیلی نیوز هندوستان" (DNA)؛

 

خانم "حنا ربانی" وزیر امور خارجه پاکستان، گزارش یک هفته نامه بنگلادشی مبنی بر عشق پسر "بی نظیر بوتو" نخست وزیر فقید، به خودش را تکذیب کرد.



هفته نامه بنگلادشی مدعی شده بود "بیلاوال بوتو زرداری" که رهبر حزب مردم (حزب حاکم پاکستان) نیز هست، به خانم ربانی ابراز علاقه کرده و به وی پیشنهاد ازدواج داده است.

 

 

انتشار شایعه عشق و عاشقی خانم ربانی 34 ساله که همسر "فیروز گلزار" میلیونر مشهور پاکستانی و مادر دو فرزند است، با بیلاوال بوتوی 24 ساله، خشم عده ای را برانگیخته است.

 

 

هفته نامه بنگلادشی همچنین ادعا کرده بود که وزیر خارجه متأهل پاکستان قصد دارد از شوهر فعلی خود طلاق بگیرد، معمولا با بیلاوال تلفنی صحبت می کند و برایش کارت پستال می فرستد.

 

 

در ادامه این گزارش آمده که "آصف علی زرداری" رئیس جمهور پاکستان و پدر بیلاوال، به شدت با این موضوع مخالفت و تهدید کرده که حنا ربانی را از سمت وزارت خارجه برکنار می کند؛ بیلاوال هم در مقابل تهدید کرده که از ریاست حزب حاکم پاکستان استعفا می دهد.

 

 

به نوشته دیلی تلگراف، خانم ربانی و همسرش این ادعاها را "سرزنش آمیز" و "مزخرف" خوانده و خود را قربانی توطئه ای خواندند که اغلب طبقات سیاسی اسلام آباد را نشانه می گیرد.

 

شخصیت های معروف حزب مردم پاکستان نیز اعلام کردند که این شایعه محصول توطئه سازمان اطلاعات داخلی پاکستان (آی.اس.آی/ISI) است و هدف از نشر آن، مخدوش کردن وجهه خانم ربانی است. یکی از اعضای ارشد حزب مردم که نخواست نامش فاش شود، به دیلی تلگراف می گوید: «آی.اس.آی از ربانی راضی نیست چون از خط قرمز آن ها عبور کرده»

 

گفتنی است خانم "حنا ربانی" متولد 1977 میلادی، دختر یکی از ثروتمندان ایالت پنجاب است و به دلیل ویژگی های ظاهری و شرایط خانوادگی همواره در مورد وی شایعاتی مطرح بوده است. او جوان ترین و نخستین زنی است که به وزارت خارجه پاکستان منصوب شده است.

 

 

"بیلاوال بوتو" نیز متولد 1988 میلادی و فارغ التحصیل دانشگاه آکسفورد انگلیس است. وی پس از ترور مادرش، از سوی سران حزب مردم که می خواستند رهبری حزب در خاندان محبوب بوتو باقی بماند، به عنوان جانشین وی برگزیده شد؛ اما قرار شد تا رسیدن او به سن 25 سالگی، پدرش حزب را اداره کند.

 

 

بیلاوال چهره ای خبرساز و جنجالی است و پیش تر نیز حضور او در برخی مجالس و انتشار تصاویر شرکتش در تفریحات دسته جمعی غیرمتعارف، موجب دردسر برای خاندان بوتو شده بود.

 

منبع: جام نیوز
برچسب ها: تکذیب ، بوتو ، ربانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب
۲۱:۱۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۱
خدای من!چه خبره پاکستان!؟آخه یه شخص جوان و بی تجربه که فقط اسم خاندانش تنها نکته مثبت شخصیتشه چرا باید بالاترین مسئول اجرایی یه کشور بشه