محاكمه دزدان گروهي خانه‌هاي ويلايي پايتخت

گردانندگان شبكه سرقت‌هاي گروهي از خانه‌هاي ويلايي شمال غرب تهران پاي ميز محاكمه رفتند.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري شوک ،اين 4 دزد نامرئي با شگردهاي ويژه‌اي كه داشتند توانسته بودند به بيش از 50 خانه اعياني دستبرد بزنند.
اواخر خرداد ماه سال 90 پليس تهران با سرقت‌هاي مشابهي روبه‌رو شد كه در آن اشياي گرانقيمت خانه‌هاي اعيان مورد دستبرد دزدان قرار گرفته بود.  
كارآگاهان در نخستين گام دريافتند كه دزدان با اطلاع از خالي بودن خانه‌ها در فرصت مناسبي وارد آنجا شده و با شكستن قفل ورودي خانه دست به سرقت اشياي گرانقيمت كه فرش، تلويزيون، تابلوهاي نفيس، سكه و طلاجات بودند مي‌زدند و با خونسردي خانه‌هاي ويلايي را ترك مي‌كردند.  
با توجه به سرنخ‌هاي به دست آمده كارآگاهان در ادامه تحقيقات ميداني مطلع شدند كه اعضاي اين باند چهار مرد هستند و با استفاده از خودروهاي مگان و ماكسيما اقدام به انتقال اشياي سرقتي مي‌كنند و جالب اينكه همه اين اموال دزدي به زني با نام سميرا فروخته مي‌شد.  
كارآگاهان با اقدامات اطلاعاتي خود را به  
يك قدمي دزدان رساندند و در عملياتي غافلگيرانه آنان را در شمال غرب به دام انداختند.  
روح‌الله، جواد، مهرداد و شهرام در بازجويي‌ها به بيش از 50 سرقت از خانه‌هاي ويلايي اعتراف كردند. پرونده اعضاي اين باند سازمان يافته پس از صدور كيفرخواست، به شعبه 1155 دادگاه بعثت مستقر در دادسراي امور جنايي تهران ارسال شد.  
صبح سه‌شنبه اعضاي اين باند در برابر قاضي ايماندوست محاكمه شدند و در اعترافات‌شان همه اين دزدي‌ها را كه ارزشي معادل 800 ميليون تومان داشت، پذيرفتند و اين در حالي بود كه 30 تن از طعمه‌هايشان در صحن دادگاه حضور داشتند.  
بنا به اين گزارش، قاضي ايماندوست بزودي رأي براي مجازات اين 4 دزد حرفه‌اي را صادر  
خواهد كرد.  /
 
 
 
 
 
 

برچسب ها: دزدان ، ویلایی ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار