سروری :

آمریکا نشان داد موتور جنایات کاری منافقین خاموش نشده است/طالبان و القائده هم سرنوشت منافقین را دارند

نماینده مجلس هشتم، گفت:آمریکا با بهانه جویی های خود در خلال استانداردهای دوگانه و حمایت از منافقین نشان داد موتور جنایت کاری این گروهک خاموش نشده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، ضمن اشاره به بهانه جویی های آمریکا با اتکا به استاندارهای دوگانه خود، گفت: حمایت از گروهکی که جنایت های بزرگی دربه شهادت رساندن شخصیت های بزرگ انقلابی و یتیم کردن کودکان و زنان ایرانی صورت داده و در دشمنی و نفاق با ملت مظلوم عراق با صدام هم پیمان بوده است نشان می دهد که موتور اقدامات تروریستی این گروه خاموش نشده است.


وی ادامه داد: در ایام فتنه 88 اعضای همین گروهک بودند که با ایجاد بستر خشونت، ترور و ناامنی اجتماعی در حق مردم ایران خیانت تازه ای را بروز دادند.


این نماینده مردم تهران در مجلس هشتم، افزود: این گروهک به عنوان بازوی آمریکا در عراق با ورود به عرصه جدید حیات خود دست به جنایت زدند و امروز هم با حمایت ایالات متحده بر مشی تروریستی خود پا فشاری می کنند.


سروری، خاطر نشان کرد: این اقدام بحث برانگیز آمریکا مبنی بر خارج کردن منافقین از بلک لیست خود، قبل از این در اروپا هم رخ داد و ما باید منتظر باشیم که در روزها ، ماه ها و یا سال های آینده ، غربی ها در قبال طالبان و القائده نیز چنین روندی را در پیش بگیرند.


وی تصریح کرد: در هرجایی که آمریکا وارد می شود به تکیه گاهی برای تروریست جهانی و دولتی تبدیل شده و این تعجب برانگیز نیست که این کشور با هر گروه و رژیمی که هدف مشترکی با نام نابودی انقلاب اسلامی دارند، همراه باشد.


این کارشناس مسائل سیاسی ، گفت: هر کسی که بر علیه جمهوری اسلامی اقدام کند بر مدار توجه ایالات متحده قرار می گیرد که مهم ترین آن ها اسرائیل سمبل تروریست دولتی است که به راحتی خانواده دبیر کل حزب الله را با موشک مورد هدف قرار می دهد، زیرا مورد حمایت همه جانبه آمریکا است.


سروری، با اشاره به این که آمریکا چاره ی دیگری جز حمایت از تروریست ندارد، تاکید کرد: آمریکا در تنگنای انقلاب اسلامی و کشور ایران که ریاست جنبش عدم تعهد را بر عهده دارد، قرار گرفته است و ما این اقدام را محکوم می کنیم و از دنیا می خواهیم با چشمانی باز به استانداردهای دوگانه حاکم بر جامعه نگاه کند.


وی افزود: این روند و تکیه بر استاندارهای دوگانه در تعریف تروریست توسط آمریکا و حمایت از خطرناک ترین گروه های تروریستی ضمن ایجاد یک حاشیه امنیت برای خرابکاران که ایالات متحده را حامی خود می دانند به نابسامانی محیط بین المللی کمک می کند و امروز شاهد آن هستیم که خطرناک ترین تروریست ها در خود آمریکا هم برای مردم این کشور مشکل ساز می شوند.


نایب رئیس جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در پایان تاکید کرد: ایران باید این اقدام را از مجاری رسانه ای ، دیپلماتیک و حقوقی پیگیری شود و به وصول مطالبات خود از آمریکا اقدام کند .
منبع: محدوده
برچسب ها: منافقین ، آمریکا ، جنایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.