کرمي: كسب مدال طلا حتي در عراق هم مهم است

ملي پوش بدمينتون گفت: در آستانه مسابقات بين المللي عراق اردوي خوبي را از لحاظ روحي و رواني پشت سر مي گذاريم.

اميد كرمي، ملي پوش بدمينتون در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: مرحله دوم اردوي ملي پوشان از 4 مهرماه آغاز شده و تا 13 ادامه پيدا مي كند.

وي ادامه داد: ملي پوشان پس از شركت در مسابقات قهرماني كشوري بدمينتون كه از 15 تا 19 ماه جاري در زنجان برگزار مي شود، مرحله بعدي اردوي خود را كليد مي زنند.

كرمي در خصوص كيفيت برگزاري اردوها گفت: سطح اردو بسيار خوب است و ملي پوشان از لحاظ روحي و رواني وضعيت خوبي را تجربه مي كنند چرا كه از مسابقات بين المللي دهه فجر كه سال گذشته برگزار شد، ما به مسابقه برون مرزي اعزام نشديم و الان بيش از پيش اميد به مدال آوري داريم.

ملي پوشان بدمينتون تصريح كرد: عراق اولين بار است كه ميزان اين مسابقه بين المللي شده و به دليل ارزش كمتر جايزه اش سطح پايين تري نسبت به مسابقات بين المللي كشورمان دارد ولي من سعي مي كنم آنچه در توان دارم انجام دهم تا بهترين نتيجه را كسب كنم.

وي با بيان اينكه فدراسيون قول اعزام هاي بيشتري را به ما داده است، عنوان كرد: سال گذشته به دليل مشكلات شخصي نتوانستم در تمام مسابقات شركت كنم ولي امسال با صحبت هايي كه با مسئولان فدراسيون داشتيم قرار براين شد كه با برنامه ريزي هاي بيشتر در مسابقات بيشتري هم شركت داشته باشيم./آق
برچسب ها: کرمی ، بدمینتون ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار