«کاغذ خروس نشان» به هامبورگ رفت

دومین حضور بین المللی "کاغذ خروس نشان" در بخش رقابتی دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک هامبورگ آلمان رقم خورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی موسسه رسانه‌هاي تصويري، در دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان «میشل» -که بخشی از جشنواره فیلم هامبورگ آلمان می باشدفيلم «کاغذ خروس نشان» ساخته مریم میلانی  از سوی موسسه رسانه های تصویری در بخش رقابتی این جشنواره نمایش داده می شود.
بر این اساس، در این دوره آثاری در قالب فیلم‌های داستانی و انیمیشن از 9 کشور هلند، ایران، سوئد، هند، آلمان، ایرلند، دانمارک، فنلاند، سوئیس به نمایش گذاشته خواهند شد و فیلم «کاغذ خروس نشان» به عنوان تنها فیلم ایرانی حاضر در بخش رقابتی این جشنواره در روز سه شنبه 11مهرماه با حضور مریم میلانی به اکران در خواهد آمد.
داستان این فیلم در مورد سه کودک است که هریک خواسته ها وآرزوهای بزرگی درسر دارند و میلانی در این فیلم تلاش کرده تا اسطوره‌هایی که در جامعه به آن‌ها احترام گذاشته می شود را به عنوان الگوهای مناسب به کودکان معرفی نماید.
فیلم کاغذ خروس نشان  چندی پیش در بخش رقابتی سی و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک « لوکاس» آلمان نمایش داده شده است و پس از حضور درجشنواره «میشل» آلمان، عازم جشنواره فیلم کودک ارمنستان خواهد شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
امیر محمد
۱۴:۵۷ ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
اسم بازیگران فیلم را بگید
آخرین اخبار