عضو اجرایی کمیته ملی المپیک:

پاداش موفقیت های اخیر استیضاح نیست! /جنجال جهانی بر سر یک اتفاق تکرای عجیب است

عضو اجرایي کمیته ملی المپیک گفت: پاداش موفقیت های اخیر ورزشکاران کشورمان استیضاح نیست.


 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران:  نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک  با هدف بررسی  اتفاقات  اخیر در ورزش کشور  صبح امروز تشکیل شد.
در این جلسه موضوعات مهمی بررسی شد که یکی از این موارد حضور قدرتمند  کاروان ورزش کشورمان در بازیهای آسیایی کره جنوبی بود و قرار شد با برگزاری جلسه دیگری در خصوص برنامه ریزی برای حضور قدرتمند در این رقابت ها برگزار شود.
 در این جلسه بحث تعلیق فدراسیون های ورزشی نیز مطرح شد و به این ترتیب قرار شد پس از بررسی اساسنامه مشکلات پیش آمده برطرف شود.
 
محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال و عضو کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک  پس از آن و در جلسه سازمان لیگ برتر بسکتبال گفت:  در جلسه ای با حضور وزیر ورزش و جوانان  قرار شد اساسنامه فدراسیون ها به زودی اصلا ح شود  و ما به دنبال این هستیم که با راهکار جدی ضرری به ورزش کشور وارد نشود.
 مشحون افزود:  با توجه به اینکه طی چند سال اخیر چنین تغییراتی در فدراسیون های ورزش صورت گرفته بود به همین دلیل پیگیری کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون های جهانی  در این خصوص بسیار عجیب است.
وی در خصوص استیضاح وزیر ورزش  اظهار داشت:  در این جا این سوال مطرح  می شود که در این مدت مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش  و جوانان کی کم کاری کردند که پس از کسب مدال های  متعدد در مسابقات المپیک و پار المپیک با کج سلیقگی با آنها برخورد می شود و به اعتقاد من پاداش این همه موفقیت استیضاح نیست!
 وی خاطر نشان کرد: امیدوارم نمایندگان ورزش با ابقاء وزیر، ورزش را به سمت جلو پیش ببرند./ق
برچسب ها: پاداش ، موفقیت ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار