لرستان/

دستگاه قضایی براساس قانون از فعالیت های تولیدی و اقتصادی قاطعانه حمایت می كند

رییس كل دادگستری استان لرستان با تاكید بر تلاش برای تحقق شعار حمایت از كار و سرمایه داخلی، گفت: دستگاه قضایی در راستای رشد و رونق تولید ملی و فعالان این عرصه، از فعالیت های قانونمند واحدهای تولیدی ، صنعتی و اقتصادی به صورت كامل و جامع حمایت می كند.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه لرستان، جعفری بدری در نشست كمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان لرستان، افزود: در شرایطی كه دشمنان انقلاب، تولید و اقتصاد كشور را هدف قرار داده اند، همه دستگاههای اجرایی و قضایی موظف به حمایت از بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی هستند.

وی همكاری و تعامل دستگاهها، بانك و بیمه با واحدهای تولیدی فعال را خنثی كننده نقشه های دشمن دانست و گفت: دستگاه قضایی در این راستا سیاست حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی را دنبال می كند.

وی از بانك ها خواست برای وصول مطالبات خود از واحدهای تولیدی فعال با تعامل بیشتری اقدام كنند تا تولید و اشتغال در این بنگاهها و واحدهای اقتصادی دچار وقفه نشود.

رییس كل دادگستری استان لرستان در عین حال تصریح كرد : این حمایت ها تنها شامل واحدهای تولیدی فعال و قانونمند می شود و به طور طبیعی دستگاه قضایی با افراد فرصت طلبی كه به دنبال دریافت تسهیلات و تامین منافع خود هستند، برخورد می كند.

وی همكاری و تعامل بانك ها با واحدهای تولیدی را اقدامی ضروری در راستای تداوم تولید و اشتغال دانست و گفت: با فراهم كردن شرایط برای ادامه فعالیت واحدهای تولیدی می توان شرایط حساس كنونی را مدیریت و اجازه سوء استفاده به دشمن را نداد.

معاون برنامه ریزی استانداری لرستان نیز در این نشست گفت: مجموعه مدیریت استان لرستان از تمامی ظرفیت ها برای حمایت از تولید و اشتغال بهره گرفته است.

علی هادی چگنی افزود: استان لرستان دارای ظرفیت هایی است كه با برنامه ریزی و تعامل می توان در راستای حمایت از تولید و اشتغال از آنها بهره گرفت./ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.