بندرعباس /

تنگنای بودجه ای در ابوموسی وجود ندارد

استاندار هرمزگان گفت: اعتبارات ملی و استانی فصل شکوفایی ابوموسی است و تنگناهای بودجه ای در این زمینه وجود ندارد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس ابراهیم عزیزی در نشست ستاد معین ابوموسی گفت: اعتبارات لازم و کافی برای توسعه و پیشرفت شهرستان ابوموسی وجود دارد و مدیران استانی با بهره مندی لازم از این ظرفیتها در جذب بودجه های ملی کوشا باشند.

وی با اشاره به این مطلب که فرصتها و ظرفیتهای مناسبی در انتظار ابوموسی است عنوان کرد: نگاه ملی به تک تک بخشهای موجود در این شهرستان و عزم راسخ برای بهره گیری ساکنان این جزایر می تواند بحثهای استانی را به کشوری تبدیل کند.

مقام عالی استان پی گیری اولویتهای این شهر ستان را مد نظر قرار داد وتاکید کرد: نشان دادن زیر ساختهای موجود در ابوموسی و جزایر تابع آن و نگاه کلان در این بخش نکاتی است که همه مدیران باید بر روی آن تمرکز داشته باشند.

وی به سفر مقام معظم رهبری به استان اشاره کرد و ادامه داد: تاکیدات خاص و نگاه ویژه ایشان به این شهرستان باعث تقویت زیر ساختهای لازم در راستای عزم و اراده جدی به این مهم می شود.

استاندار هرمزگان همچنین به چهار دور سفر ریاست جمهوری به استان اشاره کرد و ادامه داد: در دور چهارم سفر و رفتن به ابوموسی مشکلات زیربنایی وزیر ساختی به خوبی بررسی و ارزیابی شد./ع

برچسب ها: ابوموسی ، بودجه ، شکوفایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.