رحيمي در مراسم گراميداشت هفته گردشگري:

تبليغات منفي قدرت‌هاي بزرگ، موجب جدايي ملت‌ها شده است

معاون اول رئيس‌جمهور از تبليغات منفي قدرت‌هاي بزرگ كه موجب جدايي ميان ملت‌ها شده به عنوان پديده‌اي شوم و ضدبشري ياد كرد و گفت: كشورهاي قدرتمند و در راس آنها رژيم صهيونيستي در جهان امروز با تبليغات مسموم فتنه به پا كرده‌اند و با امكانات رسانه‌اي كه در اختيار دارند مي‌توانند هر جامعه‌اي را در بايكوت قرار داده و چهره منفي از آن به نمايش بگذارند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري،‌ محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس‌جمهور، ظهر امروز(چهارشنبه) در مراسم گراميداشت هفته گردشگري كه در سالن همايش‌هاي برج ميلاد برگزار شد، گفت: تمدن زاييده فرهنگ است و تا فرهنگي وجود نداشته باشد تمدني به وجود نمي‌آيد.

وي در ادامه افزود: ايران يكي از كشورهاي صاحب نام و تمدن است كه همه جهانيان آن را با اين شهرت مي‌شناسند و در كتب مختلف تاريخي با اين صفات از ايران ياد شده است.

رحيمي با بيان اينكه تبليغات منفي قدرت‌هاي بزرگ حضور گردشگران را از ما گرفته است، تصريح كرد: اگر گردشگران به ايران راه پيدا كنند واقعيت‌ها برملا مي‌شود و طبل رسوايي دروغگوياني كه ايران را كشوري ناامن جلوه مي دهند، زده خواهد شد.

معاون اول رئيس‌جمهور با بيان اينكه ايران كشوري سرشار از مهر و محبت و دوستي است، گفت: اما اين واقعيت‌ها در دنيا منعكس نمي‌شود و قدرت‌هاي حاكم بر جهان تلاش مي‌كنند ايران را كشوري قحطي‌زده و ناامن به جهانيان بشناسانند.

وي افزود: هر گردشگري كه وارد ايران مي شود ممكن است ابتدا تصور خوبي از ايران نداشته باشد و احساس كند كه ايران كشور چندان امني نيست اما پس از آنكه از اين كشور ديدن كرد نظرش كاملا عوض شده و زيبايي‌ها،‌ امنيت و رأفت و محبت ملت ايران را خواهد فهميد.

رحيمي خاطر نشان كرد: بايد تبليغات منفي عليه ايران را خنثي کرده و زمينه آشنايي ديگر ملت‌ها با فرهنگ كهن و باستاني ايران را فراهم نماييم چرا كه در اين آشنايي‌ها رفتار مسالمت آميز و دوستي و محبت است كه انتقال پيدا مي‌كند.

معاون اول رئيس‌جمهور با بيان اينكه ايران بايد سالانه 20 ميليون گردشگر داشته باشد اما در حال حاضر تنها 3 ميليون گردشگر دارد، از رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري خواست زمينه حضور گردشگران در نقاط مختلف ايران را فراهم كند تا فرهنگ فاخر ايرانيان به همه جهان معرفي شود.

در اين مراسم با حضور معاون اول رئيس جمهور از تمبر يادبود هفته گردشگري و سايت جامع گردشگران ايران به 12 زبان زنده دنيا رونمايي شد.

در اين مراسم همچنين خادمان برتر گردشگري ايران از دستان معاون اول رئيس جمهور لوح تقدير دريافت كردند.
انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار