رحمان باقريان:

بازيگران "كلاه پهلوي" عاشقانه سختي ها را به جان خريدند

بازيگران و دست اندركاران سريال "كلاه پهلوي" با تلاش بسيار در راستاي ساخت اين اثر عاشقانه سختي ها و دشواري هاي كار را به جان خريدند.

رحمان باقريان، بازيگر نقش "سيد علي" در سريال "كلاه پهلوي" در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: پروژه‌ي "كلاه پهلوي" به عنوان يك اثر تاريخي سختي ها و دشواري هاي بسياري را براي عوامل كار به دنبال داشت و تلاش بسيار خوبي در اين زمينه حتي در زمستان و سرماي سخت از سوي همه‌ي هنرمندان اين مجموعه با عشق صورت گرفت و همه عاشقانه با خريدن سختي ها به جان كار را دنبال مي‌كردند.
وي ادامه داد: سريال "كلاه پهلوي" با مطرح ساختن وقايع تاريخي مستدل و مستند ناآشنا براي مردم جذاب و ديدني خواهد بود زيرا  اين سريال بازگشت يك  تحصيل كرده فرانسوي به ايران و به دنبال آن ديكته كردن تغييرات در طرز زندگي و پوشش مردم آن دوران را به تصوير مي كشد كه با افكار معتمدان اين اتفاقات مغايرت بسياري داشت.
بازيگر نقش "سيد علي" عنوان كرد: اين نقش به عنوان معتمد محل و منطقه خواستار خدمت كردن به مردم از طريق اعمال مسائل ديني و مذهبي و ايستادگي در برابر عقايد تحميلي براي تغيير افكار، پوشش و عقايد است و در اين راستا با شهيد شدنش، پسرش راه را  ادامه خواهد داد./ص

برچسب ها: کلاه ، پهلوی ، بازیگر ، سریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار