خوزستان/

افتتاح 2 هزار واحد مسکن مهر در شوشتر

فرماندار شوشتر از افتتاح 2 هزار و 224 واحد مسکن مهر در آذر ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: افتتاح این واحدهای مسکونی قطعا در زمان مقرر انجام خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛حیدر نجفی در جلسه شورای مسکن اظهار داشت: تاکنون بیش از یک و هزار و 10 واحد مسکونی مسکن مهر گواهی پایان کار دریافت کرده‌اند و مابقی واحدهای افتتاحی در آذر ماه سال جاری برای اخذ پایان کار به شهرداری معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته نتوانستم واحدهای مسکن مهر شوشتر را به افتتاح برسانیم، افزود: تمام عقب ماندگی‌ها در رابطه با افتتاح واحدهای مسکن مهر که مربوط به سال گذشته است، جبران خواهد شد.

فرماندار شوشتر با اشاره به اینکه آماده‌سازی، جوی و جدول و آسفالت معابر بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، خاطر‌نشان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید در اسرع وقت پس از انجام تعهدات خود سایت مسکن مهر را ترک کنند و فضا را برای آماده سازی خیابان‌ها به بنیاد مسکن تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه آورده اعضای مسکن مهر شوشتر افزایش چشم‌گیری داشته است، تأکید کرد: در یک ماه گذشته آورده اعضای مسکن مهر این شهرستان،40 میلیارد ریال افزایش یافت.

نجفی افزود: فعالیت مستمر دستگاه‌های خدمات‌رسان در سایت مسکن مهر باعث افزایش انگیزه اعضای تعاونی‌ها شده است و از همین رو، سهم آورده اعضا تعاونی مسکن مهر شوشتر رشد چشم‌گیری داشته است.

شهرستان شوشتر در سایت مسکن مهر بیش از 4 هزار و 400 واحد مسکونی در حال ساخت دارد./س
برچسب ها: افتتاح ، مسکن ، شوشتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.