ليگ برتر تکواندو دوشنبه ها کليد مي خورد؛

کرمي: تعويق ليگ برتر از سوي سازمان ليگ نبوده است

رئيس سازمان ليگ تکواندو، با عنوان کردن برگزاري مسابقات در روز دوشنبه ها، گفت: تعويق رقابت هاي ليگ برتر از سوي سازمان ليگ نبوده است.

محمد کرمي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: به دليل برگزاري گردهمايي روساي هيئت ها و مسئولان فدراسيون تکواندو تا پايان هفته مسابقه اي در ليگ هاي مختلف تکواندو برگزار نمي شود.
وي در مورد تعويق رقابت هاي ليگ برتر جوانان و بزرگسالان گفت: با انجام همه برنامه ها، ليگ برتر تکواندو بزودي قرعه کشي مي شود و رقابت ها نيز از نيمه اول آبان استارت مي خورد.
در واقع، سازمان ليگ باعث تعويق مسابقات نبود، زيرا براي برگزاري مسابقات همه گونه شرايط را داريم، اما تيم هاي ليگ برتري هنوز شرايط حضور در رقابت ها را ندارند.
وي افزود: براي برگزاري مسابقات ليگ برتر، تيم ها بايد مسئله مالي خود را حل کنند.
در مرحله اول ثبت نام و پرداخت وروديه براي حضور در ليگ برتر بود که انجام شده و تيم ها مبلغ 6 ميليون تومان وروديه را نيز پرداخت کرده اند و در مرحله دوم ثبت نام حداقل 5 بازيکن، يک مربي و يک سرپرست براي هر تيم بوده که انجام شده است.
کرمي تاکيد کرد: در مرحله سوم ارائه مدارک بازيکنان به سازمان ليگ بوده که متاسفانه هنوز چهار تيم اقدام به انجام آن نکرده اند. اين مدارک شامل قرارداد بازيکنان با مهر و امضاي بازيکن، باشگاه و هيئت استان آن تيم است. در اين مدت هم باشگاه ها اقدام به استخدام بازيکنان کرده اند.
وي ادامه داد: نمي توانيم با ناقص بودن مدارک تيم ها، آنها را تائيد کنيم و در صورت تکميل همه موارد، بلافاصله قرعه کشي مسابقات انجام مي شود.
کرمي خاطرنشان کرد: در جلسه اي با سرپرستان و مربيان باشگاه ها، همه تيم ها علاقمند بودند رقابت هاي ليگ برتر از آبان ماه به صورت هر دو هفته يکبار با انجام دو مسابقه برگزار شود.
وي افزود: در نظر داريم براي ليگ امسال و به منظور رسانه اي تر شدن اخبار مسابقات را دوشنبه ها برگزار کنيم، ضمن آنکه زماني هم براي تعطيلات نيم فصل در نظر گرفته شده تا فرصت نقل و انتقالات تيم ها باشد.
وي گفت: تاکنون هفت تيم در ليگ برتر ثبت نام کرده اند و هنوز هيچ گونه انصراف رسمي از سوي تيم گاز فجر جم اعلام نشده، اما در صورت انصراف اين تيم هم مسابقات را با 6 تيم برگزار مي کنيم، اما با صحبت هايي که با کريمي سرمربي اين تيم داشته ايم، خبري از انصراف در کار نيست.
وي افزود: گاز فجر جم در ليگ برتر ثبت نام کرده و در حال بررسي مدارک اين تيم هستيم./آق




برچسب ها: کرمی ، سازمان ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار