مارال 4212 و ولوو B9 کیفی ترین اتوبوس های داخلی

بر اساس آخرین گزارش شرکت بازرسی و استاندارد در شهریورماه سال جاری دو محصول داخلی به طور مشترک عنوان باکیفیت ترین اتوبوس تولید داخل را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران بر اساس اخرین گزارش ارائه شده از جانب شرکت بازرسی و استاندارد در خصوص رتبه بندی اتوبوس های تولید داخل  در شهریور ماه امسال ، تنها 4 خودرو مورد بررسی قرار گرفته و مابقی اتوبوس های تولید و مونتاژ داخلی به دلیل افت یا توقف تولید از این رقابت جا مانده است.

در این رتبه بندی، دو اتوبوس بین شهری مارال 4212 و ولوو B9 با کسب 40 نمره منفی به طور مشترک در جایگاه نخست ایستادند و به عنوان باکیفیت ترین اتوبوس داخلی انتخاب شدند.

همچنین پس از این خودروها اتوبوس بین شهری 4212 با امتیاز منفی  41.7  عنوان دومی باکیفیت ترین این محصولات را در کارنامه خود به ثبت رساند.

در این جدول  کیفی مینی بوس هیوندایی کروز نیز با کسب 101.3 نمره منفی به عنوان بی‌کیفیت‌ترین خودرو در جایگاه سوم قرار دارد.

لازم به ذکر است طبق معمول رتبه‌بندی‌های قبلی، این ماه نیز سطح کیفی خودروهای تولیدی در 9 معیار سیستم فنربندی، تعلیق و فرمان، موتور، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزئینات داخلی و خارجی، صداهای غیرعادی، بدنه، نفوذ آب و رنگ مورد ارزیابی قرار گرفته و 4 خودرو مورد نظر، بر اساس مجموع نمرات منفی به دست آمده رتبه‌بندی شده‌اند.

برچسب ها: مارال ، اتوبوس ، استاندارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار