تصمیم اتحادیه فوتبال به دنبال اعتراض به جان تري؛

اشلی کول از اظهارات خود ابراز پیشمانی کرد

مدافع چلسی در جلسه کمیته انضباطی پیرامون اتهامات وارده به جان تری، شهادت داده بود اما ادعاهای او به تأیید داوران کمیته انضباطی نرسیده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری اسکای اسپرتز، به دنبال انتشار رأی کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس مبنی بر اینکه این کمیته در صحت شهادتی که "اشلی کول" علیه جان تری داده مشکوک است، کول در صفحه شبکه اجتماعی خود این کمیته را به تمسخر گرفت و نوشت، ها.ها.ها... اتحادیه فوتبال، من دروغ گفته بودم، نه؟!

جان تری در جلسه کمیته انضباطی پیرامون پیگیری موضوع اهانت نژاد پرستانه "جان تری" به بازیکن سیاه پوست کوئیز پارک رنجرز، آنتون فردینالد، حاضر شد و شهادت داد که او کلمه سیاهپوست را از زبان وی شنیده است.

اما این ادعاي وی به تأیید کمیته انضباطی نرسید. این نوشته وی به سرعت پاک شد و کول دوباره نوشت من بسیار عصبانی بودم عذرخواهی می کنم و قصد توهیم به اتحادیه فوتبال را نداشتم تصمیم آنها مرا بسیار ناراحت کرده بود.

سرمربی چلسی، "دی متئو" نیز در این ارتباط گفت: ما از این پس دقت می کنیم که کول پس از درج دیدگاه خود آنرا بررسی کند اما تصمیم نداریم وی را تنبیه کنیم./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار