مشهد/نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

نبود ساخت شهری باعث آشفتگی شهرها شده است

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود ساخت شهری از به هم ریختگی در شهرها جلوگیری می‌کند چرا که امروز نبود آن باعث آشفتگی شهرها شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد وبه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، هادی قوامی در نشست مشترک شهرداران کلانشهرها و اعضای هیات رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید حکمرانی خوب در کشور وجود داشته باشد، بیان کرد: یک حکمران خوب باید خودش را وقف مسایل و مشکلات جامعه کند.

وی یکی از مشکلات موجود در شهرها را عدم استقبال شهروندان از مسکن مهر عنوان کرد و گفت: یکی از اصلی‌ترین مشکلات شهرها مسکن است اما ساخت مسکن مهر که برای حل این مشکل مطرح شد با استقبال شهروندان مواجه نشده است چرا که زیرساخت‌ها در این مکان فراهم نیست.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر در 10 کیلومتری شهر بجنورد 14 1000 واحد مسکن مهر ساخته شده است اما با وجود اینکه دوره دولت دهم رو به پایان است، این خانه‌ها هنوز خالی از سکنه است.

قوامی اضافه کرد: دولت بعدی باید تمام تلاش و انرژی خود را صرف کند تا فضایی برای زندگی مردم در این مسکن ایجاد کند.

وی از نبود ساخت شهری در شهرهای ایران انتقاد کرد و گفت: باید زمانی که مرکز تجاری در شهر ساخته می‌شود و به تبع آن حلقه‌های بعدی سکونت شکل بگیرد اما در حال حاضر در شهرها به هم ریختگی موج می‌زند. /س
برچسب ها: نبود ، ساخت ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.