ایازی در افتتاح سومین جشنواره " بهترین‌ها برای غنچه‌های شهر" :

برگزاری نمایشگاه اسباب‌بازی در برج میلاد / تقویت رابطه والدین و کودکان دغدغه مدیریت شهری

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در مراسم افتتاح سومین جشنواره " بهترین‌ها برای غنچه‌های شهر " از برگزاری نمایشگاه اسباب‌بازی و تفریحات در برج میلاد خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، دکتر " سید محمدهادی ایازی " معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در مراسم افتتاح سومین جشنواره " بهترین‌ها برای غنچه‌های شهر که پیش از ظهر امروز 16 مهر همزمان با روز جهانی کودک در برج میلاد برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: شهرداری تهران در راستای تحقق  چشم انداز طرح  " تهران، شهر دوستدار کودک " برای سومین سال متوالی نسبت به برگزاری جشنواره بهترین‌ها برای غنچه‌ها اقدام کرده‌است. برگزاری این جشنواره در کنار سایر اقداماتی که مدیریت شهری در حوزه کودک و نوجوانان در دستور کار قرار اهدافی نظیر تقویت روابطه والدین و کودکان، تحکیم بنیان خانواده و انتقال آموزه های دینی همچنین فرهنگ شهروندی را دنبال می‌کند.
وی با اشاره به دلایل انتخاب برج میلاد به عنوان محل برگزاری این جشنواره گفت: برج میلاد در تلاش است تا به عنوان یک نماد شهری چهره  فرهنگی و مذهبی پیدا کند و به قطب فعالیت‌های گردشگری و فرهنگی پایتخت تبدیل شود. این برج به نام  " برج دوستدار کودک " نام گرفته است  و فعالیت‌های خود را منطبق با این لقب اجرایی می کند.
ایازی ادامه داد: برگزاری سومین جشنواره بهترین‌ها برای غنچه‌های شهر در برج میلاد، یک اقدام نمادین برای ثبت خاطره‌  و تصویری ماندگار در ذهن کودکان  و تکمیل پازل هویتی شهر تهران در آینده است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری نمایشگاه اسباب بازی در برج میلاد خبر داد و افزود: به زودی در این مکان نمایشگاه اسباب‌بازی و تفریحات برای کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.
ایازی با اشاره به دیگر اقدامات مجموعه مدیریت شهری در حوزه کودکان و نوجوانان گفت: راه اندازی خانه‌های اسباب بازی، مادر و کودک در محلات 374گانه تهران، بوستان مخصوص کودکان، فراهم کردن وسایل بازی‌ کودکان در بوستان‌ها، نصب وسایل بازی‌های علمی و کمک آموزشی در بوستان‌ها، ارایه خدمات  مشاوره در سرای محلات، کمک به تجهیز مدارس، نصب ست‌های ورزشی و کتابخانه های کلاسی در مدارس از مهمترین اقداماتی است که مدیریت فرهنگی شهر در این حوزه انجام داده‌است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تصریح کرد: مناسبت‌هایی نظیر روز جهانی کودک فرصتی ارزشمندی در اختیار مسوولان قرار می‌دهد تا با بهره‌گیری از آن نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری منطبق بر اهداف و رویکردهای کلان مجموعه مدیریت شهری اقدام کنند. تمام فعالیت‌های مدیریت شهری در حوزه کودک و نوجوانان با نظر و تایید شورای کودک که جمعی از فرهیختگان و کارشناسان این عرصه هستند اجرایی می‌شود.
سومین جشنواره " بهترین‌ها برای غنچه‌های شهر " تا 22 مهر در برج میلاد پذیرای شهروندان خواهد بود. /ل

برچسب ها: بازی ، برج ، میلاد ، کودکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار