جباری زاده:

خط حمله تیم مشکلی ندارد از توانایی کامل فورواردها استفاده نمی شود/طبق برنامه میثاقیان عمل می کنیم

مدیرعامل تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان اظهار داشت: بازیکنان خط حمله از توانایی بسیار بالایی برخوردارند اما شرایط برای استفاده کامل از بروز استعدادهای آنها تاکنون فراهم نشده است.

حسین جباری زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازیکنان خط حمله تیم در دیدار هفته دهم با به ثمر رساندن سه گل توانایی و شایستگی های خود را نشان و پاسخی محکم به منتقدان خود مبنی بر اینکه  تیم آلومینیوم عملکرد مناسبی ارائه نمی دادند.

وی ادامه داد: البته تیم آلومینیوم هرمزگان از ابتدای شروع لیگ تاکنون گل های زیادی را به ثمر رسانده است و این مسئله میانگین گل زده تیم را کاهش داده است و سبب اعتراض هواداران و منتقدان تیم شده است.

جباری زاده ادامه داد: علیرغم میانگین پائین گل زده تیم اما همچنان به توانایی بالایی فورواردهای تیم خود اعتقاد دارم و فقط عدم ایجاد شرایط لازم را سبب این مسئله می پندارم و تصور می کنم که از مهره هایی که در اختیار داریم به طور کامل و شایسته استفاده نمی کنیم.

وی تصریح کرد: به هر حال در صورت اینکه میثاقیان نام بازیکنی را برای حضور در خط حمله تیم باشگاه ارائه کند در نیم فصل اقدام به عملی کردن برنامه های میثاقیان خواهیم کرد در غیر اینصورت باشگاه برای جذب فوروارد جدید برنامه خاصی ندارد.

جباری زاده ادامه داد: در راستای برنامه هایی مبنی بر تقویت تیم های پایه فوتبال استان هرمزگان، داوود دهقانی بازیکن سابق تیم های پاس، فولاد و سپاهان که به دلیل محرومیت در سن 28 سالگی از فوتبال جدا شده بود را برای همکاری در تیم های پایه به باشگاه دعوت و پس از مذاکرات با وی قرارداد امضا کردیم.

جباری زاده افزود: مسئولان باشگاه آلومینیوم از دعوت داوود دهقانی علاوه بر همکاری استفاده از تجربه وی در تیم های پایه به دنبال تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان بوده است با حضور این افراد به طور حتم در آینده ای نزدیک فوتبال استان هرمزگان در زمینه پرورش استعدادها به یکی از نقاط درخشان تبدیل می شود هدفی که باشگاه آلومینیوم را از بدو تأسیس تاکنون به دنبال تحقق این مسئله بوده است.

مدیرعامل تيم آلومينيوم ادامه داد: داوود دهقانی علاوه بر حضور در کادر فنی تیم های پایه قرار است از تجربه خود در پرورش تیم فوتبال جوانان استان جهت شکوفایی استعدادها و تقویت و ارتقای فنی فوتبالیست های این بخش نیز با باشگاه همکاری کند.

گفتنی است: تمرینات تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر امروز در استان هرمزگان شروع می شود و قرار است که این تیم بازی های تدارکاتی نیز با تیم های داخل استان برگزار کند البته میثاقیان در دیدار مقابل ذوب آهن در هفته دوازدهم لیگ برتر محمود تیغ نورد و عسگری را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.