معاون اول رييس جمهور:

آموزش و پرورش پايه، منشا و سرچشمه همه آموزش هاست

معاون اول رييس جمهور آموزش و پرورش را پايه، منشا و سرچشمه همه آموزش‌ها دانست و گفت: آموزش‌هاي ورزشي بايد از سنين پايين و در مقاطع مختلف تحصيلي براي دانش آموزان آغاز شود و همه كشورهايي كه در زمينه ورزش موفق هستند بي‌ترديد آموزش هاي ورزشي را از دوران كودكي شروع كرده‌اند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران،‌ به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، محمدرضا رحيمي صبح امروز (دوشنبه) در آيين افتتاح 3 مجموعه استخر آموزشي- ورزشي شهر تهران و آغاز طرح هاي ملي ورزشي وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: در دوران دولت دكتر احمدي نژاد تحولات بزرگي در آموزش و پرورش ايجاد شد كه از آن جمله افزايش چشمگير بودجه آموزش و پرورش و همچنين باز شدن درهاي بسته ورزش به روي مدارس و دانش آموزان بود.
 
معاون اول رييس جمهور اظهار اميدواري كرد با فراگير شدن ورزش در مدارس كشور شاهد افتخارآفريني هر چه بيشتر ورزشکاران کشورمان در ميادين مختلف ورزشي طي سال هاي آينده باشيم.
 
وي با بيان اينكه آموزش و پرورش به تنهايي نمي تواند همه امور مربوط به ورزش را سر و سامان دهد از ديگر مسوولين و دستگاه‌ها خواست دست به دست هم داده و آموزش و پرورش را در اين امر خطير ياري كنند تا دانش آموزان بتوانند از سنين پايين در رشته هاي مختلف ورزشي فعاليت داشته باشند.
 
رحيمي در ادامه آموزش و پرورش را جايگاهي انسان ساز خواند و گفت: اگر افراد در سنين پايين و در مقاطع تحصيلي تحت آموزش و تربيت قرار نگيرند در سنين بالا به سختي مي توانند در رشته هاي مختلف مهارت پيدا كنند.
 
در اين مراسم با حضور معاون اول رييس جمهور از كتاب ورزش مقطع ششم و دوم ابتدايي كه براي نخستين بار جزو دروس تحصيلي قرار گرفته است، رونمايي شد و از خانواده شهيد كدخدايي و دانش آموزاني كه مقام هاي ورزشي كسب كرده اند تقدير به عمل آمد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار