رودهن/

نوسانات قیمت ارز و کالا جنگ روانی از سوی استکبارگران است

امام جمعه رودهن گفت: نوسانات قیمت ارز و کالا در سطح کشور در شرایط فعلی جنگ روانی، سیاسی و فرهنگی است که در سایه تحریم ها از سوی استکبارگران جهانی بر جامعه تحمیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمینˈ حسین توسلیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارداشت: در این شرایط همه آحاد مردم باید با هوشمندی دریابند که جبهه جدیدی در مقابل آنان گشوده شده و ضرورت دارد با هوشیاری کامل در دفاع از آرمان ها و اهداف اسلامی امام راحل، شهدای انقلاب و ولی امر مسلمین جهان کوشا باشند.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند در جبهه های متحد داخلی کشور، مسئولان و قوای سه گانه ایجاد شکاف کند، تصریح کرد: بار دیگر اتحاد و انسجام مسئولان عالی رتبه نظام و آحاد مردم با هوشیاری و ذکاوت به دشمنان اثبات و توطئه های آنان در ایجاد نفاق بین مسئولان خنثی می شود.

امام جمعه رودهن اظهارداشت: شکی نیست که در برخی مسایل اجتماعی و اقتصادی ضعف ها و نارسایی هایی وجود دارد و انتظار این است که مسئولان برخی دستگاه ها با پیش بینی اوضاع اقتصادی و ارزی ، اجازه ندهند این موضوع به سوژه تبلیغات سوء دشمن علیه کشور تبدیل شود.

وی افزود: ضرورت دارد در شرایط کنونی همه با هم متحدتر از گذشته باشیم و با همراهی دولت از این مرحله حساس و امتحان مهم همچون حوادث 33 سال گذشته با افتخار عبور کرده و بار دگر تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

حجت الاسلام توسلی، با تاکید بر اینکه همه ما امروز در جبهه توحید و دفاع از انقلاب اسلامی قرار داریم و در مقابل ما تمامی کفر والحاد صف کشیده است، گفت: قطعا ایران اسلامی به تبعیت از ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای این مرحله را نیز با موفقیت و پیروزی پشت سر خواهد گذاشت و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب ثبت خواهد کرد.

وی افزود: هر گاه کالایی با نرخ جدید ارز تهیه و وارد شبکه توزیع شد آن زمان باید به قیمت جدید عرضه شود و از لحاظ شرعی کسی که از آشفته بازار نوسانات ارز سوء استفاده کند و کالاهای موجود را بیش از قیمت واقعی و شرعی آن عرضه کند صاحب درآمد نامشروع می شود.

وی تاکید کرد: با اطمینان می توان گفت که کالاهای اساسی و ضروری مردم به اندازه کافی و حتی دو برابر سنوات گذشته تهیه و در انبارها ذخیره شده است و هیچ دلیلی برای نگرانی توده مردم وجود ندارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.