پس از قبول سرمربیگری ذوب آهن

فرهاد کاظمی: مثل بعضی ها نمی گویم تیم را من بسته ام

سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: عادت ندارم مثل بعضی ها ایراد تیم را به خوب نبستن ابتدای فصل ارجاء دهم.

فرهاد کاظمی سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من در شغل سرمربی گری تمام تقصیر را به گردن دیگران نمی اندازم و عادت ندارم که مثل بعضی ها بگویم که ابتدای فصل من تیم را نبسته ام با قبول هدایت تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تمام عواقب کار را پذیرفته ام.

وی ادامه داد: اگر در ابتدای فصل نیز سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان انتخاب می شدم به طور حتم همین بازیکنان حال حاضر تیم را برای فصل انتخاب می کرد.

کاظمی تأکید کرد: برای تقویت هرچه بهتر تیم برای وارد شدن به کوران مسابقات لیگ برتر فوتبال نفرات جدیدی مد نظرم هستند که به تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اضافه خواهند شد.

وی ادامه داد: به بازیکنان این فصل تیم ذوب آهن اعتماد کامل دارم و با این نفرات می توانیم به هدفمان دست پیدا کنیم.

کاظمی در مورد جایگاه کنونی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در جدول لیگ گفت: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فاصله زیادی با صدر جدول لیگ برتر ندارد و می توانیم عقب افتادگی های قبل را نیز جبران کنيم.

وی ادامه داد: در تعطیلات لیگ می توانیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم چون این زمان فرصت مناسبی برای مرور تاکتیک های تیمی و هماهنگی بازیکنان است.

کاظمی اضافه کرد: از فردا سه شنبه 18 مهر با تمام قدرت تمرینات را شروع خواهم کرد و باید فرصت ها را برای آمادگی هرچه بهتر از دست ندهیم.

کاظمی در مورد مشکلات مالی گفت: مشکل مالی در لیگ برتر فوتبال کشورمان برای تمام تیم ها وجود دارد ولی این مشکل قابل حل است و به زودی مشکل مالی نیز حل خواهد شد.

وی در مورد اضافه کردن دستیاران جدید در تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: با کادر فعلی تیم تمرینات را ادامه خواهم داد ولی 2 مربی دیگر در روزهای آینده به کادر فنی اضافه خواهند شد تا قدرتمندتر کارها را به پیش ببریم.

کاظمی در مورد حمایت هواداران ذوب آهن خاطرنشان کرد: هواداران ذوب آهن به تیم خود تعصب خاصی دارند و اگر تیم ما بتواند نتایج خوبی را در ادامه به دست بیاورد مسلماً هواداران دوباره برای حمایت ما به ورزشگاه فولادشهر می آیند.

وی در پایان گفت: در اصفهان آرامش زیادی دارم و خاطرات خوب در اینجا زنده می شود و امیدوارم با ذوب آهن به بهترین ها دست پیدا کنم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار