تبریز/

برگزاری سلسله سمینارهای تخصصی در خصوص زلزله ارسباران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از برگزاری سمینارهای تخصصی در خصوص زلزله ارسباران از سوی این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، رضایی در سمینار بررسی جنبه های زمین شناختی و زلزله شناختی دو زمین لرزه پیاپی اهر، هریس و ورزقان(ارسباران) اعلام کرد :به منظور تحقیق و بررسی زمین لرزه های منطقه ارسباران سمینارهای تخصصی با حضور کارشناسان بین المللی و ملی دراین دانشگاه برگزار می شود.

وی، گفت: این دانشگاه به جهت وجود رشته های مختلف عمران، زمین شناسی و جغرافیا در مقاطع کارشناسی ارشد و بادارا بودن اساتید صاحبنطران دراین حوزه مکانی مناسب برای تبیین و واکاوی این زلزله در منظر مختلف است.

این استاد دانشگاه پیشنهاد کرد اساتید دانشگاه گروه های عمران، زمین شناسی و جغرافیا سعی کنند دانشجویان مقاطع ارشد در پایان نامه های خود جنبه های مختلف این زلزله را در حوزه فعالیت رشته خود بررسی و نظرات کارشناسی و تحقیق خود را در قالب پایان نامه ارائه کنند که این امر می تواند برای دستگاههای اجرایی مرتبط به عنوان منبعی موثق علمی و پژوهشی مورد استفاده قرار گیرد.

علی رضایی همچنین اعلام کرد: در جهت تداوم این سلسله بحث ها در باره زلزله و ثبت نظرات و پژوشهای تحقیقی اساتید و دانشجویان پی گیر هستم که مجله ای بنام زلزله جهت بهره مندی رشته های عمران، زمین شناسی و جغرافیا در گرایش های مختلف راه اندازی کنیم و دراین راستا مقدمات اولیه جهت اخذ مجوز آن در حال انجام است که امیدواریم با سعه صدر و نیازی که در بحث زلزله وجود دارد شاهد تسریع در اخذ مجوز برای این مجله های علمی تخصص باشیم. /ب

 

برچسب ها: برگزاری ، سلسله ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.