عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس خبر داد

تعيين تكليف استيضاح حاجي بابايي در نشست عصر امروز كميسيون/ احتمال توقف استيضاح وزير آموزش

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: پس از نشست عصر امروز (سه‌شنبه) كميسيون آموزش و تحقيقات با حضور حاجي بابايي اعلام نهايي خواهد شد.

قاسم احمدي لاشكي نماينده مردم نوشهر و چالوس در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در مورد خبر استيضاح وزير آموزش و پرورش گفت: پس از نشست عصر امروز (سه‌شنبه 18 مهرماه) كميسيون آموزش و تحقيقات با حضور حاجي بابايي اعلام نهايي خواهد شد.

وي در ادامه افزود: پيش از اين به وزیر برای حل مشکلات یا تصمیم گیری برای حل آنها مهلت یک هفته‌ای داده شده بود كه این مهلت به اتمام رسیده است.

اين عضو كميسيون آموزش مجلس تصريح كرد: احتمال دارد استيضاح وزير آموزش تا ايجاد ثبات و آرامش بيشتر در بازار ارز فعلا متوقف شود تا آرامش به بازار ارز برگردد و مشکلات اقتصادی تا حدی حل شود.

گفتني است؛ امضاهايي براي استيضاح حاج‌بابايي جمع‌آوري شده ولي اين امضاها پس از اين جلسه رسميت پيدا خواهد کرد و  نمايندگان خواهان استيضاح به نحوه اجراي سند تحول بنيادين آموزش و پرورش، نظام آموزشي 6-3-3 و عدم پاسخگويي به انتقادات وارده، وضعيت هزينه‌هاي آموزش و پرورش، جذب نيروي انساني خارج از قاعده آموزش و پرورش ايراد وارد کرده‌اند که پس از نشست امروز تعيين تکليف مي‌شود.

انتهاي پيام/ب2
برچسب ها: تکلیف ، آموزش ، استیضاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار