رقابت های سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته بانوان پیگری می شود

هفته دوم پیکارهای سوپر لیگ کاراته بانوان پنج شنبه 20 مهر در مجموعه ورزشی کبکانیان تهران برگزار می شود.


 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  دومین هفته از مسابقات لیگ برتر و سوپر لیگ کاراته بانوان 20 مهر در حالی برگزار می شود که تیم علمدار کربلا با تفاضل امتیاز کمی از تیم پر ستاره دانشگاه آزاد اسلامی در صدر جدول رقابت ها جای گرفته است.
 تیم علمدار کربلا که در هفته  نخست رقابت های سوپر لیگ با هیچدام از دو تیم مدعی دانشگاه آزاد  فولا د مبارکه سپاهان روبرو نشد،  توانست با غلبه بر تیم های کات شاهرود و مروارید  کردستان در صدر جدول رقابت های سوپر لیگ قرار بگیرد.
 اما در هفته دوم رقابت های سوپر لیگ تیم علمدار کربلا به مصاف یکی از دو تیم قدرتمند سوپر لیگ یعنی فولاد مبارکه سپاهان می رود و باید دید که آیا می تواند نتیجه ایی راه در هفته اول رقابت های برای خود رقم زد را تکرار کند یا خیر؟
 اما در هفته دوم رقابت های تیم فولاد مبارکه سپاهان به دیدار دو تیم کات شاهرورد  و علمدار کربلا می رود با وجود تجربه سپاهانی ها احتمال آن می رود که این دو تیم را با موفقیت پشت سر بگذارد و برای کسب جایگاه اول جدول، با تیم دانشگاه  آزاد رقابت کند.
 اما تیم پر قدرت و پرستاره دانشگاه آزاد که توانست هفته پیش از سد فولاد مبارکه سپاهان بگذرد، در این هفته ، هفته آرامی را تجربه می کند،  در دور اول  رقابتها ، استراحت دارد ودر دور دوم هم روبروی تیم مروارید کردستان قرار می گیرد.
 برنامه رقابت های سوپر لیگ در هفته دوم به ترتیب زیر اعلام شد:
 دور اول:
 دانشگاه – استراحت
نگین نمای سمنان- کات شاهرود
مروارید کردستان- تلوان گیلان
فولاد مبارکه سپاهان- علمدار کربلا
 در دور دوم:
 نگین نمای سمنان- استراحت
مروارید کردستان- دانشگاه آزاد اسلامی
 فولاد مبارکه سپاهان- کات شاهرود
علمدار کربلا- تلوان گیلان
 در هفته دوم  پیکارهای لیگ برتر نیز تیم علمدار کربلا در گروه خود بر صدر جدول تکیه زده و درگروه خود تیم قدرتمندی است در هفته اول دو تیم هیئت کاراته مازندران و دلفین سیاه را به زانو در آورده و توانست در جدول گروه خود قرار بگیرد.
 در این هفته تیم علمدار در گروه خود به دیدار دو تیم آذربایجان شرقی و شوتوکان jska می رود.
 تیم آذربایجان شرقی نیز از تیم های خوب این گروه به شمار می رود باید دید که آیا تیم علمدار  می تواند جایگاه خود را در صدر جدول رقابت های در گروه 1  تثبیت کند یا در تیم آذربایجان شرقی جایگزین این تیم می شود.
 در گروه دوم لیگ برتر رقابتها دیدنی تر و جذاب تر د نبال می شود چرا که چند تیم خوب وقدرتمند در یک  گروه با هم برخورد کرده اند تیم مقاومت بسیج ، شعبه دیگر تیم علمدار کربلاست و زیر نظر همان سرمربی( عصمت السادات حسینی سرمربی تیم علمدار کربلا) هدایت می شود، صدر نشین گروه 2  است این تیم با برتری  در برابر تیم های استان قم و شهرداری شهدای همدان با 6 امتیاز تیمی و 58 امتیاز انفرادی با اقتدار در جدول رقابتها درخشید اما تیم دیگر این گروه یعنی مناطق نفت خیز جنوب با اندکی تفاضل بدنبال  تیم مقاومت بسیج است که رقابت های این هفته تقریبا تکلیف تیم های برتر را روشن می کند.
 برنامه رقابت های لیگ برتر در هفته دوم به ترتیب زیر اعلام شد:
 گروه یک : در دور اول:
 آذربایجان شرقی- علمدار کربلا
 شوتوکان jska-  دلفین سیا
هیئت کاراته مازندران- استراحت
در دور دوم:
 شوتوکان jska – علمدرا کربلا
 آذربایجان شرقی – استراحت
 هیئت کاراته مازندران- دلفین سیاه
 در گروه دوم:  دور اول:
 هیئت کاراته همدان- استان قم
هیئت خراسان رضوی- مناطق نفت خیز جنوب
 هیئت استان مرکزی- مقاومت بسیج
 در دور دوم:
 هیئت خراسان رضوی- استان قم
 هیئت استان مرکزی – هیئت استان همدان
مقاومت بسیج- مناطق نفت خیز جنوب./ق
برچسب ها: مجموعه ، ورزشی ، کبکانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار