آنچه در قسمت پنجم "كلاه پهلوي" خواهيم ديد؛

ديدار "فرخ" با افراد بانفوذ شهرستان "سامان"

"كلاه پهلوي" در قسمت پنجم، داستان چگونگي روابط فرخ، فرماندار شهرستان سامان با افراد با نفوذ اين شهر را به تصوير مي‌كشد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران ؛در قسمت پنجم کلاه پهلوی "فرخ" که بعنوان فرماندار شهرستان "سامان" وارد این شهر شده تصمیم می گیرد در بدو ورود با اهالی با نفوذ و معتمد شهر آشنا شود، به همین دلیل برنامه دیدار با این افراد را طرح ریزی می کند.
اما کسانی که در قسمت پنجم این سریال هنرنمایی می کنند، عبارتند از : "داریوش فرهنگ" در نقش صمصام ،"شقایق فرهانی" در نقش مه لقا، "امین حیایی" در نقش کریم ، "سارا خویینی ها" در نقش عالیه، "محمد رضا شریفی نیا" در نقش میرزا رضا تدین، "مریلا زارعی" در نقش فروغ، "ثریا قاسمی" در نقش مادر میرزا رضا، "نیلوفر خوش خلق" در نقش فاطمه، "مرحوم عباس امیری" در نقش ذبیح ا... ، "رحمان باقریان" در نقش سید علی ، "فخرالدین صدیق شریف" در نقش  احسان، "بیوک میرزایی" در نقش ماشاءا.. و "رضاکیانیان" در نقش حاجی خان .
لازم به ذكر است؛ داستان این سریال 50 قسمتی درباره يك جوان ايراني تحصيلكرده در فرانسه به اسم "فرخ" با بازی "امیرعلی دانایی" است که، پس از ازدواج با دختر مستشارالدوله و عضويت در لژ فراماسونري به ايران مراجعه كرده و از طريق توصيه فرماندار شهرستان كوچكي دراطراف تهران و مامور اجراي فرمان كشف ‌حجاب در آن شهرستان مي‌شود. "ولي ميرزارضا تدين"، بازاري معتمد مردم مقابل او جبهه مي‌گيرد./ص

برچسب ها: فرخ ، کلاه ، پهلوی ، داستان ، سریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار