یک بیمار روانی با پرتاب خود از طبقه هشتم بیمارستان خودکشی کرد

یک بیمار روانی با پرتاب خود از طبقه هشتم بیمارستانی در تهران خودکشی کرد.

به گزارش خبرنگار  بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران عصر امروز یک بیمار روانی با سابقه 10 بار اقدام موثر برای خودکشی در مقابل دیدگان حیرت زده نیروهای امدادی، نیروی انتظامی، آتش نشانان، روانپزشک و مسئولان بیمارستانی در تهران که برای مذاکره و کمک به وی در محل صحنه خودکشی حاضر شده بودند خودش را از طبقه هشتم بیمارستان به پایین پرتاب کرد و در دم کشته شد.

بر اساس این گزارش «داود.م» 59 ساله که از اختلال روانی شدید رنج می برد صبح امروز توسط خانواده اش جهت پذیرش و درمان به بیمارستانی در تهران مراجعه کرد که در حین انجام تشریفات بستری، بیمار از فرصت پیش آمده استفاده کرد و به فوریت خودش را به طبقه هشتم بیمارستان رساند و با تلاش بسیار زیاد از یک پنجره بسیار باریک عبور کرده و روی ظرف زباله استاد.


رییس این بیمارستان که خود ناظر بر این حادثه تلخ بود به خبرنگار ما گفت: به محض دریافت گزارش اقدام احتمالی به خودکشی یک بیمار روانی به همراه تیمی متشکل از روانشناس، متخصص روانپزشکی، مددکاران اجتماعی بیمارستان و نیروهای حراست و نیروی انتظامی در محل حادثه حاضر شدیم و مذاکره با بیمار همزمان شروع شد. اما متاسفانه قبل از اینکه اقدامات نیروهای امدادی به نتیجه برسد بیمار خودش را از ارتفاع طبقه هشتم به پایین پرتاب کرده و در درم جان سپرد.


وی همچنین گفت: با بررسی پرونده بیمار مشخص شد که وی از بیماری افسردگی شدید و اسکیزوفرنی رنج می برده و پیش از این هم 10 بار اقدام به خودکشی موثر اما ناموفق در کارنامه درمانی خود داشته است./ع2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار