بازيگر نقش "داوود خان" در سريال "كلاه پهلوي"

ظرافت نگاه و دقت نظر در ساخت "كلاه پهلوي" موج مي زند

"كلاه پهلوي" با روايتي صادقانه از تاريخ با ظرافت نگاه و دقت نظر بسيار دري در زمينه اي به تصوير كشيدن آن برهه ي زماني بر اساس مستندات موجود ساخته شده است.

سيد مهدي تقي نيا؛ بازيگر نقش "داوود خان" در سريال " كلاه پهلوي" در گفتگو با خبرنگار حوزه  راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران ؛ گفت: تاريخ معاصر كشور بايد به طرق مختلف به مردم نشان داده شود و به تصوير كشيدن اين تاريخ به طور حتم يكي از راه هاي مناسب براي شناساندن آن به مردم است و "كلاه پهلوي" نيز به طور صادقانه آن برهه ي زماني را به شكلي دراماتيك در قالب تلويزيون گنجانده است.
وي ادامه داد: دري با تجربه ي ساخت "كيف انگليسي" تبحر لازم را براي "كلاه پهلوي" داشت و در راه ساخت اين سريال 10 تا 11 سال به طور دقيق بر روي اين اثر وقت گذاشت به همين مستندات تاريخي به نحو احسن در اين زمينه در سريال قابل رويت است.
بازيگر نقش "داوود خان" عنوان كرد: "كلاه پهلوي" از يك نوع تصوير برداري خاص و به طور كامل مغاير با سريال هاي تاريخي ديگر بهره مند است و هم چنين با روايتي نزديك به تاريخ، اختلاف طبقاتي را نيز به خوبي به تصوير مي كشد و مهمترني مسئله نيز در اين سريال ظرافت نگاه و دقت نظر دري در ساخت "كلاه پهلوي" بود.
تقي نيا در مورد نقش " داوود خان" اظهار داشت: "داوود خان" به عنوان يكي از خان هاي شهر سامان داراي دانشي كم از اوضاع پيرامون خود است، اما مال و ملك زيادي  دارد و در روند اين داستان اتفاقاتي براي اين خان رخ مي دهد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار