رودهن/

خاتمه یافتن اختلافات در تبدیل بخش مرکزی به شهرستانی مجزا

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی از خاتمه یافتن اختلافات در تبدیل بخش مرکزی به شهرستانی مجزا خبر داد.

لاله افتخاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: قبل از این، برای تبدیل بخش مرکزی تهران به شهرستانی مجزا اختلاف نظر هایی وجود داشت.

وی ادامه داد: یکی از موارد مورد اختلاف در این امر، انتخاب مرکز این شهرستان در حال ‏تأسیس در استان تهران بود.

افتخاری اضافه کرد: خوشبختانه در بخش مرکزی تهران، دو شهر پردیس و بومهن با قابلیت ‏های بالقوه بسیاری وجود دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏ شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: پیشنهاد مردم و به تبع آن، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان، توزیع دفاتر دستگاه ‏های خدماتی بین این دو شهر پرجمعیت بخش مرکزی تهران بود.

وی ادامه داد: تأسیس فرمانداری این شهرستان در محل کنونی بخشداری مرکزی تهران به دلیل نزدیکی به هر دو شهر پردیس و بومهن نیز دیگر پیشنهاد مطروحه در این زمینه بود.

افتخاری اضافه کرد: بخش مرکزی تهران به لحاظ برخورداری از مؤلفه‏‌ های مختلف و متعدد توسعه و پیشرفت دارای قابلیت‏ های بسیاری است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: از این رو، تبدیل بخش مرکزی تهران به شهرستانی مجزا بی‏‌ شک به سود مردم ساکن در آن است.

وی ادامه داد: اخیراً نشستی با مردم، مسئولان و اعضای شوراهای اسلامی منطقه تشکیل و روند فعالیت‏ ها در این زمینه بررسی شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.