در شصت و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت عرضه شد؛

نسخه انگلیسی کتاب بازتاب مفهومی و نظری انقلاب اسلامی ایران در روابط بین الملل

انتشارات علمی و فرهنگی در راستای اجرای سیاست ترجمه معکوس، نسخه انگلیسی کتاب بازتاب مفهومی و نظری انقلاب اسلامی ایران در روابط بین الملل را در شصت و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت عرضه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این کتاب را دکتر محمدرضا دهشیری نوشته و محسن شجاع‌خوانی مترجم آن است.
در مقدمه این کتاب آمده است: "انقلاب اسلامی ایران به عنوان انقلابی تمدن ساز، ضمن شناساندن حوزه معرفتی اسلام به جهانیان و معرفی منطق فکری خود که برآمده از خرد باوری و اعتقادات و حیاتی است توانسته نوعی نظام گفتمانی مبتنی بر حیات معقول را در روابط بین الملل تبیین نماید که بر تمدن سازی، انسان شناسی و نهادینه سازی ارزش های عام و جهانشمول بشری و برآمده از وجدان و فطرت انسانی استوار است.
در بخش دیگری از مقدمه این کتاب می‌خوانیم: با توجه به این که مدلول های ذهنی از سه عنصر دانش، تجربه و اطلاعات و ارتباطات سرچشمه می گیرند انقلاب اسلامی راهبرد توسعه گرای خود را بر اندیشه ورزی، معرفت، توانایی، ارتباطات، عقلانیت وخردورزی به عنوان پایه های قدرت نرم و نمایانگر قدرت صلح استوار ساخته است.
گفتنی است انتشارات علمی و فرهنگی با 120 عنوان کتاب جدید خود، 50 عنوان کتاب الکترونیک و 10 عنوان کتاب ترجمه شده به زبان‌های انگلیسی، فرانسه و عربی و با  غرفه‌ای مستقل در شصت‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت حاضر شده است.
 در این نمایشگاه که از 17 مهرماه برپا شده و تا 23مهرماه سالجاری ادامه دارد بیش از 7300 غرفه از بیش از 100 کشور جهان دایر شده است.
شصت‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت تا فردا  14 اکتبر ادامه دارد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.