راز جنایت بزرگ پلیس انگلیس برملا می‌شود +عکس

پس از کشف این شواهد، اکنون به درخواست خانواده های قربانیان، بزرگترين تحقيقات كيفري در خصوص اقدامات پليس انگليس در آن مقطع آغاز شده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، سالها قبل و در جريان ديدار تيمهاي ليورپول و ناتينگهام فارست در سال 1989، تعداد 96 هوادار  فوتبال در استاديوم هيلزبورو کشته شدند و بعد از گذشت نزديک به بيست و سه سال از فاجعه ورزشگاه هيلزبورو که به عنوان یکی از بزرگترين فاجعه های ورزشي در جهان محسوب می شود، شواهد جدیدی از این حادثه به دست آمده است.

بررسي ها نشان مي دهد هواداراني که از سوي نيروي پليس محله شفيلد به بهانه استفاده از مشروبات الکلي مورد حمله قرار گرفتند هيچ گونه مشروباتي استفاده نکرده بودند و به نوعی، مقصرين اصلي در کشته شدن اين 96 هوادار فوتبال نيروهاي پليس بوده اند.



پس از کشف این شواهد، اکنون به درخواست خانواده های قربانیان، بزرگترين تحقيقات كيفري در خصوص اقدامات پليس انگليس در آن مقطع آغاز شده است. اين تحقيقات پس از آن شروع شد كه اعترافاتی از برخی ماموران دخیل در این حادثه، در خصوص فاجعه استاديوم ورزشي هيلزبورو به دست آمد و حاكي از آن است که پليس انگليس تلاش كرده است با سرپوش گذاشتن بر حقايق ، قربانيان را دراين حادثه مقصر اعلام كند.

انتشار این موضوع باعث شده تا بسیاری از نزدیکان و خانواده های قربانیان، خواستار رسیدگی جدی به آمران و عاملان آن شوند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار