طرح توزیع موبایل دانش آموزی از دید دو وزیر؛

آموزش و پرورش برنامه ای برای توزیع سیم کارت نداشت/ وزارت ارتباطات سیاستی در قبال ارائه سیم کارت ندارد

وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش برنامه ای برای توزیع سیم کارت دانش آموزان را نداشت و توافق بر سر ارائه سی دی های قرآنی در مدارس بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در حاشیه مراسم رونمایی از دستاوردهای مشترک فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حمیدرضا حاجی بابایی در جمع خبرنگاران گفت: در خصوص توزیع سیم کارت های دانش در مدارس انتقاداتی مطرح شده و آنچه که بین وزارت ارتباطات و آموزش و پرورش توافق شده توزیع سیم کارت در بین دانش آموزان نبود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش برنامه ریزی برای توزیع سیم کارت مدارس نداشت ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهادی مبنی بر توزیع موبایل دانش آموزی که تنها قابلیت تماس اضطراری را دارد ارائه داد و این پیشنهاد توسط کارشناسان در حال بررسی است و در صورت موافقت اجرا خواهد شد.

همچنین وزیر ارتباطات نیز بیان داشت: سیاستی در قبال سیم کارت های دانش آموزان نداریم و سیاست های آموزش و پرورش را مدنظر خود در این زمینه قرار می دهیم.

وی خاطر نشان کرد: وزارت ارتباطات تنها تامین کننده ارتباط است و موضوع سیم کارت داشتن یا نداشتن دانش آموزان مربوط به وزارت آموزش و پرورش و ارشاد است نه وزارت ارتباطات./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار