اراک/

پیشگیری از سرطان سینه با فیبرها

با مصرف فیبر زیاد، سرطان سینه را از خود دور کنید

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، زنانی که فیبر زیادی مصرف می‌کنند در مقایسه با آن دسته از زن‌هایی که فیبر کمتری مصرف می‌کنند، 11 درصد کمتر در معرض ابتلا به سرطان سینه قرار می‌گیرند.

بر پایه ی این گزارش ، سرطان سینه بیشتر یک سرطان زنانه است که متأسفانه بسیار در میان زنان شایع شده است. امروزه محققان تمام تلاش خود را برای کشف راه‌هایی برای فرار از این بیماری انجام می‌دهند.مصرف فيبر زیاد، خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش می‌دهد و برای حفظ سلامت بدن بسیار لازم و ضروری است.

انواع ميوه ها،سبزيجات ،غلات كامل ، سرشار از فیبر هستند. این مواد غذایی مفید، نقش بسیار موثری در پیشگیری از ابتلا به سرطان سینه بر عهده دارند.

اضافه کردن تنها 10 گرم فیبر به فیبر مصرفی روزانه، میزان ابتلا به سرطان سینه را 7 درصد کاهش می‌دهد

این گزارش حاکی از آن است که ، محققان به منظور بررسی ارتباط بین مصرف فیبرها و خطر ابتلا به سرطان سینه ده پژوهش موازی انجام دادند و در این پژوهش‌ها بیش از 700000 داوطلب شرکت داشتند.

پس از بررسی‌های گوناگون، محققان به این نتیجه رسیدند زنانی که فیبر زیادی مصرف می‌کنند در مقایسه با آن دسته از زن‌هایی که فیبر کمتری مصرف می‌کنند، 11 درصد کمتر در معرض ابتلا به سرطان سینه قرار می‌گیرند./ب


برچسب ها: سرطان سینه ، فیبر ، زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.