خسروي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

كميسيون عمران تخريب صدرصدي بيمارستان هريس را بررسي خواهد كرد

عضو كميسيون عمران مجلس گفت: اين كميسيون از اهرم نظارتي خود براي پيگيري پرونده بيمارستان هريس كه در جريان زلزله ارسباران به صورت صدرصد تخريب شده است، استفاده خواهد كرد

عليرضا خسروي نماينده سمنان و مهدي‌شهر در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، از پيگيري آخرين وضعيت بيمارستان هريس كه در جريان زلزله اخير به صورت صدرصدي تخريب شده است، خبرداد و گفت: از آنجايي كه متولي ساخت اين بيمارستان وزارت مسكن و شهرسازي بوده و استانداردهاي لازم درساخت آن رعايت نشده است، در دستور كار كميسيون عمران قرار مي‌گيرد.

وي افزود: نبايد اجازه داد به دليل كوتاهي برخي افراد، خسارات اين چنيني باعث سلب اعتماد مردم شود.

عضو كميسيون عمران مجلس با بيان اينكه اين كميسيون از اهرم نظارتي خود براي پيگيري پرونده اين بيمارستان استفاده خواهد كرد، گفت: در جلسه هفته آينده  كميسيون عمران اين موضوع را مطرح و پيگيري خواهيم كرد.

خسروي تأكيد كرد: بايد با اقدامات لازم مانع از فعاليت پيمانكار ساخت اين بيمارستان، در اجراي پروژه‌هاي جديد شد.

گفتني است، بيمارستان هريس كه مدت ساخت آن 18 سال طول كشيد، فقط 18 ماه مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

هچنين اين بيمارستان درحالي در جريان زلزله اخير ارسباران به صورت صد‌در‌صدي آسيب ديد، كه خانه‌هاي معمولي اطراف اين بيمارستان به اين شدت آسيب نديدند.
انتهاي پيام/

برچسب ها: بیمارستان ، هریس ، تخریب ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۷ مهر ۱۳۹۱
پیش از این نیز گفته بودم که تخریب یک پل 20 متری در جنگ حداقل 3 دوره 5 ساله و اعتبار معادل یک شهرک سازی نیاز دارد. متاسفانه اوضاع این وزارت خراب و پیمانکاران تبدیل به افرادی سودجو شده اند.
آخرین اخبار