ورژن جدید آزادی بیان

این دوران را باید «دوران رسوایی مستکبران» نام نهاد؛ چرا که پرده های فریب آنان، پیاپی در حال فروریختن است و دستشان، نزد ملت های دنیا بیش از پیش در حال روشدن می باشد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، وبلاگ ولایت فقیه وجکومت اسلامی در آخرین نوشته خود آورده است:

این دوران را باید «دوران رسوایی مستکبران» نام نهاد؛ چرا که پرده های فریب آنان، پیاپی در حال فروریختن است و دستشان، نزد ملت های دنیا بیش از پیش در حال روشدن می باشد. غرب که فریادش در زمینه ی «آزادی بیان» و «گردش آزاد اطلاعات» گوش فلک را کرده است در جدیدترین اقدام خود، شکل تازه ای از اعتقاد به «آزادی بیان» را به نمایش گذاشت.  از روز دوشنبه 24 مهر ماه و به دنبال اقدام شرکت «یوتل‌ست»، 19 شبکه‌ی ایرانی از ماهواره ی «هات‌برد» حذف شدند.1 این اقدام که به دستور مستقیم «اتحادیه اروپا» انجام گرفت ظرفیت غرب را در تحمل صدای مخالف به نمایش گذاشت و مصداق دقیق دیکتاتوری را به جهانیان، معرفی کرد.

درمیان شبکه های ماهواره ای مختلفی که در دنیا مشغول فعالیت هستند و بسیاری از آنها هم هدفی جز سوق دادن انسان به سمت هرزگی و شهوت رانی ندارند؛ چرا شبکه های برون مرزی ایران، مثل «العالم» و «پرس تی وی» مورد حمله قرار می گیرند؟ به راستی، مسأله چیست؟  پاسخ را از زبان رهبر معظم انقلاب بخوانید:

 «امروز مسأله، مسأله‌ى سخن جدیدی است كه جمهورى اسلامى در دنیا مطرح كرده و مستكبرین عالم را دستپاچه كرده... امروز انقلاب اسلامى توانسته است فكر خود را در دنیا منتشر كند...على‌رغم فشارهایى كه وارد كردند، امروز این فكر، فكرى است كه رایج شده. فكر مردم‌سالارى دینی، فكر حاكمیت معنویت و حاكمیت دین، فكر حضور مردم در عرصه‌ها، فكر مقابله‌ى در مقابل زورگویى‌هاى قدرتهاى جهانى و بلوك هاى قدرتمند جهانى؛ این فكرها امروز رایج شده. شما مى‌بینید كه در دنیا این فكرها رایج شده؛ حالا به اسم ایران نیست، نباشد؛ ما اصرار نداریم كه حتماً به اسم ایران باشد؛ اما هیچ كس هم در دنیا نیست كه تأثیر انقلاب اسلامى و ایستادگى ملت ایران را در این حوادث انكار كند. امروز مسأله این است.»
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.