شکایت از هواداران صربستان به یوفا

اتحادیه ی فوتبال انگلیس، از هواداران صربستانی شکایت و آنها را متهم به شعارهای نژادپرستانه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری تری بال فوتبال، اتحادیه ی فوتبال پس از حادثه ای که در دیدار تیم های ملی امید انگلیس و صربستان رخ داد، به یوفا شکایت کرد.

اتحادیه ی فوتبال این کشور هواداران صربستان را که در حال تماشای دیدار تیم های ملی امید صربستان و انگلیس بودند را متهم به دادن شعارهای نژادپرستانه کرد.

هافبک ساندرلند، دنی روس در پایان دیدار این دو تیم که برد 1 بر صفر انگلیسی ها منتهی شد، توسط داور از زمین اخراج شد چرا که با هواداران صربستانی که در حال دادن شعارهای نژادپرستانه بودند، با عصبانیت برخورد کرده بود اسکافلز دیگر بازیکن تیم امید انگلیس نیز پس از هجوم هواداران صربستانی به زمین، پس از اینکه انگلیس گل برتری را در دقایق نهایی وقت اضافه ی نیمه دوم به ثمر رساند، با آنها درگیر شد.

در شکایت اتحادیه ی فوتبال این چنین آمده است: اتحادیه ی فوتبال اهانت نژادپرستانه به بازیکنان سیاهپوست انگلیس را به یوفا گزارش می کند.

عده ای از بازیکنان تیم ملی امید این کشور توسط هواداران مورد اهانت قرار گرفتند.

یوفا نیز پس از این گزارش اعلام کرد: این موضوع در یوفا در دست بررسی است و دیگر به این اتحادیه مربوط خواهد بود. موضوع به سرعت مورد بررسی قرار می گیرد. /آق

برچسب ها: شکایت ، صربستان ، یوفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار