بيانيه سازمان بسیج علمی کشور

قطع برنامه‌های شبکه‌های ایران از ماهواره نشانگر تاثیر گذاری این شبکه‌ها است

سازمان بسیج علمی در بیانیه‌ای تاکید کرد: قطع پخش شبکه‌های برون مرزی جمهوری اسلامی ایران از ماهواره هاتبرد، برگ جدیدی از استانداردهای دو گانه غرب در برخورد با موضوع جریان آزاد اطلاعات است.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سازمان بسیج علمی کشور در محکومیت قطع شبکه‌های برون مرزی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران از ماهواره هاتبرد بیانیه‌ای صادر کرد.

متن اين بيانيه به شرح زير است:

قطع پخش شبکه‌های برون مرزی جمهوری اسلامی ایران از ماهواره هاتبرد که با فشار لابی‌های صهیونیستی بر دولت‌های غربی و از طریق شرکت یوتل ست، صورت گرفته است برگ جدیدی از استانداردهای دو گانه غرب در برخورد با موضوع جریان آزاد اطلاعات و آزادی بیان و فعالیت‌های رسانه‌ای است. اقدامی که نه تنها مغایر قوانین مصرح بین المللی است بلکه روی دیگری از سکه به ظاهر لیبرالیستی ادعاهای پرتمطراق غرب در خصوص وجود جریان آزاد اطلاعات و آزادی بیان را به نمایش گذاشت.

سازمان بسیج علمی کشور ضمن محکومیت این اقدام غیر اصولی، آن را در ادامه سیاست‌های خصمانه و ضد اسلامی ائتلاف لیبرالیستی صهیونیستی ارزیابی می‌کند و معتقد است مراکز تصمیم گیری غرب تحت تاثیر صهیونیست‌ها در اوج استیصال و درماندگی در برابر بیداری ملت‌ها به ویژه بیداری اسلامی قرار گرفته و به همین منظور اقدام به قطع پخش شبکه‌های برون مرزی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران نموده‌اند تا به خیال خام خود جلو انتشار دیدگاه‌ها و نظرات مخالف با جریان‌ها صهیونیستی و غربی را بگیرند.

از سوی دیگر قطع پخش شبکه‌های برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی از ماهواره هاتبرد نشانگر تاثیر گذاری و حقانیت پیام‌های ارائه شده ازسوی این شبکه‌ها و موفقیت این شبکه‌ها در اطلاع رسانی و آگاه سازی افکار عمومی جهان، خصوصا در مورد بیداری اسلامی بوده است.

سازمان بسیج علمی کشور ضمن حمایت از حقوق معنوی و مادی شبکه‌های برون مرزی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران و جبران خسارات ناشی از این تصمیم نسنجیده، از همه اصحاب رسانه و صاحبان فکر و اندیشه و مراکز علمی و آزادی خواه می‌خواهد با روشنگری و مقابله کار آمد با اینگونه رفتارها به تحقق جریان آزاد اطلاعات کمک نمایند و در همین راستا از طرح‌های پژوهشی و فناوری که به بی‌نیازی کشور در وابستگی به ماهواره‌های بیگانگان بیانجامد، استقبال و حمایت می‌کند.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار